חשיבות יישור שיניים  לילדים ובוגרים עם  מוגבלות

יישור שיניים הוא נורמה חברתית ואינו בגדר מותרות. לילדים מיוחדים אשר להם לרוב תווי פנים אופייניים המגדירים אותם כחריגים זהו יותר מצורך חברתי. ליקוי הסגר ועמדת השיניים הלקויה מעצימים את החריגות ומבדילים אותם עוד יותר מבני גילם. בעידן בו משתדלים לשלב ילדים מיוחדים בחינוך הרגיל, ובשלב מאוחר יותר בחייהם דואגים שירכשו מקצוע, המראה אסתטי תורם לשילוב מוצלח יותר בחיי הקהילה. טיפולי יישור שיניים אינם חשובים רק מבחינה אסתטית אלא גם מבחינה רפואית. הם חשובים לשמירה על מפרקי הלסת (TMJ), תורמים להיגיינת פה משופרת ומסייעים במניעת עששת, ריח רע מהפה ואף דלקות חניכיים.

אביב נוי ומוליק

יישור שיניים  לילדים עם צרכים מיוחדים- אפשרי!

 ילדים רבים עם מוגבלות מתקשים לשמור על ריכוז, וחלקם אינם מסוגלים לשבת זמן ממושך מבלי לסגור את הפה, או שהם חרדים מאוד ואינם משתפים פעולה באופן המאפשר את הדבקת המכשור בפה. הצוות המנוסה במרפאת השיניים בבית איזי שפירא, ובראשו האורתודונט המומחה, יודע כיצד להתמודד עם הקשיים אותם מציג הילד, ומסייע לו לשפר את שיתוף הפעולה בצורה משמעותית. כמו כן,  במקרים  מסוימים  ניתן לעבור את שלב הדבקת המכשור בהרדמה כללית ובכך להתגבר על שלב בעייתי זה. לאחר מכן, שאר הביקורות שנעשות במשך כל הטיפול האורתודנטי קצרות ונעשות בטכניקות מיוחדות המתאימות לילדים עם מוגבלות.

יישור שיניים בבית איזי שפירא-הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי

מרפאת השיניים בבית איזי שפירא הינה מרפאה ייחודית לילדים ובוגרים עם מוגבלות. הציוד במקום הוא מהמתקדם בעולם, והצוות עובד בשיתוף פעולה עם המשפחות ובגישה הוליסטית. הטיפול ניתן ע”י אורתודונט מומחה וצוות מקצועי בגישה הוליסטית אשר רואה את הילד במרכז ולא רק שיניים שמחובר אליהן ילד. הרמה המקצועית הגבוהה בשילוב עם אווירה חמה, אכפתית, סבלנית ומכילה מאפשרות לבצע יישור שיניים גם לילדים עם מוגבלות והופכות את הבלתי אפשרי לאפשרי.

במרפאת השיניים בבית איזי שפירא מגשימים לך את את חלום החיוך!

ניתן גם לפנות בטלפון 09-7701208 או בכתובת המייל: dental@beitissie.org.il