מכתב המלצה מד”ר משיח בכור

אני מכיר היטב את מרפאת השיניים בבית איזי שפירא שברעננה, ושוכר את שרותיה לצורך מתן טיפולי שיניים בהרדמה מלאה משנת 2006. הבחירה בבית איזי שפירא מונעת מהרמה המקצועית הגבוהה והיחס המיוחד המאפיין את המקום הייחודי הזה בכלל ואת מרפאת השיניים בפרט. השכרת החדר כוללת ציוד מודרני, חומרים, סייעת, רופא מרדים מומחה ואפילו רופא נוסף של המרפאה. אני רק צריך לבוא ולעבוד.

המרפאה מקפידה על כל נוהלי משרד הבריאות לגבי הבדיקות הנדרשות מהמטופל לפני טיפול בהרדמה, בזמן הטיפול וגם בהתאוששות אחריה. בכל פעם שאני מגיע עם מטופל אני נפעם מחדש מהמקצועיות של המרדים ושל צוות המרפאה המשרים גם בי הרגשה טובה ובטוחה.

מטופלים הסובלים מחרדה דנטלית נאלצים, לא פעם, לעבור טיפולים מורכבים עקב הזנחה של שנים, ומעדיפים לעשות זאת בהרדמה כללית. כבר בשלב הטרום ניתוחי המטופל ו/או משפחתו מקבלים ליווי צמוד אדיב ומסור מצוות המרפאה, עם הדרכה והסבר לכל שלב בתהליך.

תחושה זו של יחס חם, אמפטי ואפילו בייתי, חשובה מאוד למטופלים חרדתיים, מקלה עליהם ומשפרת את הרגשתם.  במהלך השנים, כשהסייעת שלי ואני מגיעים להרדמות בבית איזי שפירא, אנו מרגישים שהפכנו לחלק מצוות שהוא משפחה.

חשוב לי לציין שפרט לצד המקצועי, יש עוד ערך מוסף לבחירתי במרפאה זו –  אני יודע שהכסף שנכנס מההרדמות משמש את בית איזי שפירא לסבסוד טיפולי שיניים למטופלים בעלי צרכים מיוחדים שידם אינה משגת לשלם עבור הטיפול.

אני ממליץ בחום על שירותי המרפאה הנפלאה והמיוחדת הזאת.

ד”ר משיח בכור