ערב טוב חברים,

כפי הידוע לרובכם היום עבר הפידידון טיפול שיניים בהרדמה מלאה בבית איזי שפירא.
החששות היו כבדים והפחד מההרדמה היה גדול ובמיוחד בגלל זה אני רוצה לשתף אתכם בחויה הטובה שעברנו.

הגענו בשעה 8 בבוקר , קיבלה אותנו המרדימה ד”ר הנרייט בסבר פנים יפות ובחיוך נעים , נתנה לפידידון מסכת פנים להשתעשע איתה והלכה להכין את החדר , אנחנו (אני ובעלי) הצמדנו את המסכה לאף וביימנו התעלפות ושינה עם נחירות שמאד הצחיקה (שלא לומר הריעה) את הפידידון.
כמה דקות לאחר מכן נכנסנו לחדר ההרדמה (בצרחות) ותוך דקה אחת בלבד הינו בעולם שכולו טוב (או כמו שאומר הילדון “אני לא רוצה לעוף”), אגב מסתבר שצרחות מועילות כי אז נשאף חומר רב יותר וההרדמה מהירה יותר. מייד כשנרדם יצאנו מהחדר בבכי ישר לזרועותיה הפתוחות של “הדסה” אשר הרגיע אותנו ועזרה לנו לעבור את הדקות הקשות.

לאחר חצי שעה יצא ד”ר אודי יוגב עם תוצאות הבדיקה והסביר לנו את ההליך (ביקשנו סתימות לבנות ולא ניתקלנו בתגובה שלילית) ,שיתף איתנו פעולה גם ברצונות שלנו.

באיזי שפירא ממש ליד המרפאה יש מבואה למנוחה , שם ישבנו (והתכתבנו באינטרנט ע”ע “אמא חמסה”) ונרדמנו (בעלי) עד להתעוררות של הפידידון (בשלב זה אמשיך ואקרא לו סוסון, כי הוא צרח ובעט ממש כמו סוס), לא אשקר היה קשה לראות אותו בסיבלו אבל הסבלנות של הצוות , ההרגעה של דורית (הסייעת הראשית)וההסבר המפורט על ההתאוששות עזרו לנו מאד , חצי שעה לאחר מכן כבר היינו בדרך הביתה (טפו טפו טפו ללא כל קשיים מיוחדים , אולי חוץ ממושב שבור אחד כתוצאה מבעיטות של הסוסון).

אני חייבת להגיד לכם שהיום הזה עבר בצורה נעימה ויוצאת דופן ומעל ומעבר לכל הצפיות (השליליות) שהיו לי .

בקיצור , ממליצה , ממליצה , ממליצה….

לילה טוב ושקט,

לימור