Next Page  2 / 52 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 2 / 52 Previous Page
Page Background

1

תוכן עניינים

תקציר מנהלים ................................ ................................ ................................ .......................... 3

מבוא

כללי

................................ ................................ ................................ ................................ 5 המחקר וגבולותיו ................................ ................................ ................................ .................... 5 הערכת תהודה ................................ ................................ ................................ ........................... 6 מטרות הערכת התהודה ................................ ................................ ................................ ............ 6 הערכת התהודה / השפעה ................................ ................................ ................................ ......... 7 המתודולוגיה המחקרית ................................ ................................ ................................ ................ 9 הכלים האיכותניים ................................ ................................ ................................ .................. 9 הכלים הכמותניים ................................ ................................ ................................ ................. 10 שאלון החונכי

ם

................................ ................................ ................................ ................. 10 שאלון להורי החונכים ................................ ................................ ................................ ........ 12 סיכום כל י המחקר ................................ ................................ ................................ ................. 14 המודל הלוגי ................................ ................................ ................................ ........................... 15

מבוא

................................ ................................ ................................ ................................ . 1

5

המודל

של הלוגי "כנפיים של קרמבו" ................................ ................................ ........................ 16

צרכים

................................ ................................ ................................ ............................ 16

הנחות

................................ ................................ ................................ ............................ 17

תשומות

................................ ................................ ................................ .......................... 18 פעילויות ................................ ................................ ................................ ......................... 18

תוצאות

חזויות ................................ ................................ ................................ .................. 20 הממצאים וניתוחם ................................ ................................ ................................ .................... 21 כיצד ועד כמה השפיעה הפעילות ב"כנפיים של קרמבו" על עמדותיהם, מודעותם והתנהגותם של החונכים (שאלות 1-

2 ?)

................................ ................................ ................................ .................... 22 קבלת אנשים עם צרכים מיוחדים ................................ ................................ ........................... 22 מיומנויות ................................ ................................ ................................ ........................ 27 הערכה עצמית ( ערך עצמי , מצב חברתי ושייכות ) ................................ ................................ ...... 28 פיתוח כישורי מנהיגות חברתית ................................ ................................ ............................ 32 כיצד ועד כמה התרחבה ההשפעה של התנועה אל המעגל השני (שאלה 3?) ................................ ......... 35