ממני אליכם – נעמי סטוצ’ינר לכל הצוות

תאריך עדכון: 10 במאי 2020

חברים יקרים ואהובים – הצוות של בית איזי שפירא,

מחר, יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל יתקיים טקס פרס ישראל.

הבוקר מוקדם, נכנסתי לאוטו, בפעם הראשונה שנהגתי מאז ה-12 למרץ, לכיוון פארק חברים ובית איזי שפירא.  ראיתי בשמחה כמה מכוניות בחנייה של בית איזי שפירא, והפארק היה ריק – סימן לזמנים שבהם אנחנו נמצאים.

למרות שאין טקס פרס ישראל פורמלי כמו בכל שנה, בית איזי שפירא יהיה שם על הבמה בגדול!!! אתם, כל אחד ואחת מכם, שמה  לידי, לצידי, מקבלים את הפרס הכל כך מכובד וגדול.

נסעתי דרך בית איזי שפירא בגלל שרציתי להיות קרובה אליכם , לשתף אתכם ולשמוח איתכם , הרי, לכם כולכם חלק נכבד מהמעמד והכבוד הזה.

כשאני מדברת על בית איזי שפירא , אני מדברת על הצוות: אני אומרת לאנשים שבאים, תראו את הפנים של האנשים היקרים שכל יום משקיעים את מירב האהבה, הכישרון, המחוייבות, היצירתיות ותראו את הצלחת בית איזי שפירא . הנשמה והליבה של כל הארגון אלו הם הצוות.

ולכן, חברים אהובים שלי, את הכבוד של פרס ישראל שבחרו בי לקבל אני חולקת איתכם באהבה גדולה, אתם ראויים לו כל כך!  ולמרות שלא נוכל באופן אישי לחגוג, ולהתחבק את החיבוקים שאני כל כך מתגעגעת אליהם , נדחה.

אני חשה את האהבה ,את המחויבות ואת העוצמה שלכם, כל אחד ואחת ומודה לכם מקרב לב על שאתם אתם.

נרים כוס לחיים ביחד!🍷🍷

עם הרבה אהבה וחג עצמאות שמח!

שלכם
נעמי

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות