97% דירגו את רמת המקצועיות של השירותים שלנו כמקצועי ומקצועי ביותר, ו-98% הביעו שביעות רצון כללית גבוהה וגבוהה מאוד!
תאריך עדכון: 8 בדצמבר 2016
לקוחות יקרים,
אנו מודים לכם מקרב לב על ההיענות והכנות שלכם במדד שירות הלקוחות שלנו! קיבלנו נרגשות את תגובותיכם החמות ושמחנו מאוד לראות ש-97% מהמשיבים דירגו את רמת המקצועיות של השירותים שלנו כמקצועי ומקצועי ביותר, ו-98% מהמשיבים הביעו שביעות רצון כללית גבוהה וגבוהה מאוד!
בנוסף, הערתם הערות שלקחנו לתשומת ליבנו וכבר התחלנו להבנות בהם תהליך לשינוי:
- נגישות – נושא הנגישות בבית איזי שפירא עובר בימים אלו בחינה ע”י יועצת נגישות מורשית, ואנו נתחיל להכניס שינויים החל משנת 2016.
- ניקיון – העליתם את הבעייתיות בתחום הניקיון בעיקר במלתחות הבריכה, ואנו כבר פעלנו במספר מישורים: ההנהלה התכנסה לדיון בנושא, התקיימה שיחה עם חברת הניקיון, בוצעו שינוייים ורועננו נהלים. נשמח לשמוע מכם האם אתם מרגישים בשיפור.
- חניה –שמחנו לקבל מכם את המשובים החיוביים על שדרוג החניה. מיקסמנו וניצלנו את כל השטח העומד לרשותנו עבור חניה, על מנת שתהיה לכם חניה נוחה וקלה יותר. עדיין בשעות השיא קיים עומס במגרש החניה המרכזי, אך ניתן לפנות למגרש החניה שבתחילת הרחוב וכן לרחובות הסמוכים.
אנו נשמח להמשיך ולקבל את התגובות שלכם בכל עת, שאלון מקוון מופיע באתר (הכפתור הצהוב מצד שמאל למעלה, https://www.beitissie.org.il/feedback/)
שלכם,
מיטל נתיב meitaln@beitissie.org.il
מנהלת שירות לקוחות, בית איזי שפירא