שנת הלימודים נפתחה! איזו התרגשות לפגוש את כולם ❤️

תאריך עדכון: 26 בספטמבר 2021
פתיחת שנת הלימודים בבית איזי שפירא!
אנחנו כל כך שמחים לחזור לגנים ולבית הספר 🤗
היום אנו מברכים ילדים חדשים שהצטרפו אלינו בגנים ובכיתה א’,
ואנחנו זוכים לפגוש חיוכים מוכרים של תלמידים ואנשי צוות אהובים.
זו חגיגה משמחת!
אנו מאחלים לתלמידים שלנו, ולכל התלמידים בישראל – שנה מדהימה של למידה ומשחק, של חברות ובריאות, של שמחה והצלחה! 💙🧡

מנהלת בית הספר, הגברת איריס רד – וינשטיין: “אני נרגשת לפתוח את שנת הלימודים תשפ”ב בבית איזי שפירא – בית שכולו אהבה. הכנו לקראת השנה החדשה תכניות לימודים מגוונות ויצירתיות המותאמות לכל ילד למטרת קידום אישי והישגים אישיים. מי ייתן שהשנה הזו תהיה שנה בריאה ומבורכת, ושכל שנבקש – לו יהי”.

בהצלחה גם לך איריס הצטרפותך לצוות שלנו!

שנה טובה

 

 

 
לימור מאירוביץ | YNET: מגפת הבדידות: עדיין לא נמצא חיסון

לימור מאירוביץ | YNET: מגפת הבדידות: עדיין לא נמצא חיסון

עד שהופיעה הקורונה, הבדידות הוגדרה כמגיפה של המאה ה-21. זוהי תחושה שמשותפת לאנשים מכל הגילים והתרבויות, והתגברה מאז ש-COVID19 הופיע בחיינו. לצערנו, מחקר שנערך לאחרונה בבריטניה מצא שאנשים עם מוגבלות חווים בדידות בשיעור גבוה פי 4 מאשר אנשים ללא מוגבלות!
המשמעות היא שאנשים עם מוגבלות נמצאים בסיכון גבוה יותר לחוות בדידות, וכל התופעות הקשורות אליה – כגון ירידה באיכות החיים ומצוקה נפשית אז מה אפשר לעשות? האם יש חיסון “מונע בדידות”?
התשובה והמאמר המלא והמרתק בכתבה של לימור מאירוביץ מתוך ynet

קונצרט סיום שנה – מנגנים על ארקנה

קונצרט סיום שנה – מנגנים על ארקנה

כשאנחנו מדברים על הנגשה אנחנו מדברים על זה שהכל אפשרי! חשבתם פעם על הזכות לנגן מוזיקה? כולם רוצים לחוות מוזיקה, וליצור אותה, ללא קשר למגבלות ומוגבלות? הנגשה היא לא רק הרמפה בכניסה לבניין – הנגשה היא הרבה מעבר לכך, היא כוללת גם את היכולת ליצור, לשחק ולהינות כמו כולם וביחד […]

בואו לראות :) עלו פרקים חדשים בגן של איזי: “פרקי חורף חם”

בואו לראות :) עלו פרקים חדשים בגן של איזי: “פרקי חורף חם”

“הגן של איזי” – משחקים, מסמנים ונהנים- סדרת סרטונים שנוצרו על ידי בית איזי שפירא – מיזם שנולד “בימי קורונה” ומנגיש לילדים בגיל הרך בכלל ולילדים עם מוגבלות בפרט, תכנים מוכרים ואהובים בתקווה שיקלו על השהייה בבית ובשעות הפנאי. הסרטונים מוגשים באהבה על ידי הגננות והצוות המקצועי–טיפולי של בית איזי […]

0  תגובות