פארק חברים חוגגים עשור

תאריך עדכון: 29 ביולי 2014

 

“פארק חברים” – חוגג עשור

 

הזמנה

בטקס שנערך השבוע, נחנך מחדש “פארק חברים” שהוקם לראשונה לפני עשור על ידי בית איזי שפירא ובשיתוף, עיריית רעננה וקק”ל אנגליה. . הפארק אשר שודרג לאחרונה בתמיכת קרן שלם ומשפחות גיטלר וקושיצקי כולל מתקני שעשועים לילדים עם מוגבלות ולילדים מהקהילה כולה.

 

ג’ין יודס, מנכ”לית בית איזי שפירא אמרה: “פארק חברים” נולד מתוך חלום, לתת לכל ילד עם מוגבלות ומשפחתו את הזכות להנות מפעילות פנאי בדיוק כמו כל ילד אחר”. ג’ין ציינה כי במחקרים שנעשו לאחרונה, עולה כי רעננה היא העיר הסובלנית בישראל וזה לא במקרה”

 

זאב ביילסקי, ראש העירייה, שהפארק הוקם בתקופת כהונתו הקודמת ושודרג עם בחירתו המחודשת לראשות העיר אמר: “פארק חברים כשמו כן הוא. פארק לילדים ומשפחות המבטא את ה’אני מאמין’ שלנו ברעננה: החשיבות והמחויבות של העיר ותושביה לשילובם של בעלי המוגבלויות בקהילה. כאן, בליבו של פארק רעננה, יש מקום לכולם ליהנות יחד במפגש חברתי בלתי אמצעי, בעשייה משותפת, ילדים בעלי צרכים מיוחדים וילדים מהקהילה כולה”.

 

מרגש לדעת כי מאז הקמתו של פארק חברים” הוא משמש כמודל לאומי ובינ”ל לפארקים נגישים המעבירים את מסר השילוב בקהילה. כיום, נמצאים בשלבי הקמה 6 פארקים נוספים ברחבי הארץ .

image012 image017 image055 image092 image128 image158 image183 image195 image204 image224

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

אירוע גאלה לציון 40 שנה (+1) לבית איזי שפירא – במסגרת תערוכתה של יאיואי קוסאה במוזיאון תל אביב לאומנות

אירוע גאלה לציון 40 שנה (+1) לבית איזי שפירא – במסגרת תערוכתה של יאיואי קוסאה במוזיאון תל אביב לאומנות

“זר של אהבה ראיתי ביקום” יאיואי קוסאמה איזו זכות גדולה לציין 40 שנות פעילות (+ 1) במסגרת תערוכתה של קוסאמה ב- מוזיאון תל אביב לאמנות – Tel Aviv Museum of Art. קוסאמה מתמודדת נפש מזה עשרות שנים, מייצגת היטב את החזון של בית איזי שפירא השם במרכז את היכולת של […]

“בוחרת להיות” – סיפורה מעורר ההשראה של עדי כהן ציזנר

16.9.20

0  תגובות