מנכ”לית בית איזי שפירא הופיעה בפאנל באו”ם

תאריך עדכון: 30 ביוני 2014

מנכ”לית בית איזי שפירא, ג’ין יודס השתתפה בפאנל בהנחיית הנסיך הירדני מיראד בן רא’אד וגב’ ונוס אלגן, המזכירה הכללית של ארגון בתחום השיקום מהפיליפינים.

הפאנל עסק בנושא בניית שיתופי פעולה עבור קבוצות מוחלשות, במסגרת יום עיון של פורום החברה האזרחית באו”ם.

בפאנל הוצגו שיתופי הפעולה הלאומיים והבינלאומיים של בית איזי שפירא שהם פועל יוצא של תפישת הארגון.

ג’ין פתחה את דבריה בסיפורו של נוואף  זמירו,   מנהל מרכז הייעוץ במרכז סנדיאן של בית איזי שפירא בקלנסוואה, וזוכה אות הנשיא למתנדב 2012, המהווה עבורה מקור השראה כאדם  שלא מאפשר למוגבלותו להוות מכשול . בהמשך סיפרה ג’ין על פעילות בית איזי שפירא  בקאלנסווה  כדוגמה לרב תרבותיות של הארגון ולפעילותו במגזרים השונים של החברה הישראלית.

במהלך הפאנל הציגה ג’ין את הפעילות הבנ”ל של בית איזי שפירא בתחומי המחקר, הכשרות וייעוץ, כדוגמה לכך סיפרה ג’ין על השתתפותן של מרפאות  בעיסוק של בית איזי שפירא, המובילות את הפעילות המקצועית של המרכז לייעוץ טכנולוגי, בכנס בנ”ל שנערך בבריסל, ע”י הפורום הגלובלי לקידום משחק של  ילדים עם מוגבלויות.

עוד הציגה ג’ין את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם רח’ סומוסום, באמצעות סיון, בובה על כסא גלגלים ופירטה על השימוש במדיה ככלי לשינוי עמדות.

כדוגמה להשפעתם של שותפויות בשינוי מדיניות ממשלתית, הציגה ג’ין את קואליציית הארגונים שבית איזי שפירא מוביל, ואשר הביאה לחקיקה של חוקים רבים המשנים את המפה ואת המדיניות בתחום המוגבלויות.

ג’ין סיכמה את דבריה בכך שתחום המוגבלויות חוצה גבולות, דתות ומגזרים. התאחדות של כולנו למען ילדים עם מוגבלויות יכולה באמת לשנות את העולם ולהפוך אותו מקום טוב יותר לחיות בו.

הנסיך הירדני הודה לג’ין ואמר כי הוא מזדהה עם  דבריה לגבי חשיבות שיתוף הפעולה למען ילדים עם מוגבלויות בעולם.

20140609_104259~2

ג’ין יודס ובנג’י מאור עם סגן נשיא אקוודור (לשעבר) מר לנין מורנו

20140609_150038 (1)

Jean Judes with His Royal Highness Prince Mired bin Ra’ad of Jordan and Venus Ilagan, Secretary General, Rehabilitation International from the Philippines

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות