“זכיתי בשותפים מדהימים כמוכם, כמו הצוות של בית איזי שפירא המתנדבים, הקולגות, אנשי האקדמיה, קובעי המדיניות, התורמים ובמיוחד הילדים והמשפחות לאורך השנים שעיצבו את חיי.” מכתב הפרידה של ג’ין

תאריך עדכון: 16 בספטמבר 2019

חברים יקרים,

כנערה צעירה שגדלה  בדרום  אפריקה בצל האפרטהייד, ידעתי שאקדיש את חיי לגישור על פערים בחברה, לתיקון  עוולות חברתיות אי-צדק ולפעילות אשר תקדם  שוויון זכויות לכל.

בית איזי שפירא היה המקום המושלם עבורי למלא ייעוד זה. אני מסתכלת אחורה על התקופה שעבדתי כאן בגאווה וחשה מבורכת על ההזדמנות המדהימה שניתנה לי להוביל את הארגון המיוחד הזה.

בעוד שבעבר אנשים עם מוגבלויות חוו יחס מתנשא, נשארו בביתם או נשלחו למוסדות, כיום גוברת ההכרה  בהתמקדות ביכולות של האדם עם המוגבלות  ובזכותו המלאה לחיים של שוויון, צמיחה והשתתפות בחברה.

בענווה אומר,  כי חלק נכבד בשינוי גישה זה נזקף לזכות בית איזי שפירא ועבודתו, המתאפשרת בזכותכם,  שותפינו בארץ ובעולם.

הייתה לי הזכות לחזות בהשפעה הישירה על חייהם של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות הבאים בשערינו מדי יום;  ללמוד מילדים ובוגרים עם מוגבלות ובני משפחותיהם  על כוחה האדיר של הרוח האנושית ולבסס את אמונתי כל יום מחדש שאדם הוא אדם הוא אדם.

אני גאה אף יותר שהשפעתנו אינה מוגבלת רק לקמפוסים שלנו ברעננה וקלנסווה, אלא גם בכל רחבי הארץ והעולם.

בישראל הקמנו את המרכז הראשון בארץ להתערבות מוקדמת (מרכז דה לו לגיל הרך) וכעת קיימים 130 מרכזים דומים בארץ. פתחנו את הבריכה ההידרותרפית הראשונה במדינה, וכעת ישנן 140 בריכות הידרותרפיות בארץ. הבאנו לארץ את חדר הגרייה החושית “סנוזלן” הראשון וכיום ניתן למצוא לא פחות מ-400 חדרי סנוזלן בישראל. הובלנו תיקונים של תשעה חוקים ותקנות אשר השפיעו על למעלה מ-410,000 אנשים בכל רחבי הארץ.  כ- 60,000 סטודנטים סיימו בהצלחה הכשרות בנושאים שונים במכון טראמפ שלנו.

בעולם, אנו חולקים את החידושים שלנו על-גבי במת האו”ם ובאמצעות שיתופי פעולה ייעוץ והכשרה  ב-30 מדינות, כולל ארה”ב, קנדה, בריטניה, דרום אפריקה וסין.

אני מאמינה שמנהיג אחראי צריך לדעת מתי הגיע הזמן להעביר את השרביט לדור הבא של מנהיגים ואני חשה שהגיע זמני לעשות כן.

אני מבקשת  להודות לכל  אחד ואחת מכם, שהייתם חלק מחיי במשך תקופה כה ארוכה. זכיתי בשותפים מדהימים כמוכם, כמו הצוות של בית איזי שפירא  המתנדבים,  הקולגות, אנשי האקדמיה, קובעי המדיניות ובמיוחד הילדים והמשפחות לאורך השנים שעצבו את חיי.

העבודה ליצירת חברה שוויונות טרם הסתיימה ואני מאמינה שתמשיכו את המסע אתנו משום שרק ביחד נוכל להוביל את השינוי.

שלכם,

ג’ין יודס

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות