הסטודנטים שלנו – הכירו את אשכר!

תאריך עדכון: 30 ביולי 2019

אוהבים ספורט? מחפשים מקצוע עם משמעות? הכירו את אשכר – בעברה מהנדסת ורו”ח והיום סטודנטית בקורס פעילות גופנית מותאמת של מכון טראמפ בבית איזי שפירא.
לפני מספר שנים עברה אשכר תהליך אישי של שינוי, במהלכו החלה לעסוק בצורה אינטנסיבית בספורט ואף סיימה בהצלחה את התחרות המאתגרת של “אשת הברזל”!
אהבתה החדשה לספורט הביאה אותה לחפש תחום עיסוק שיאפשר לה להביא לידי ביטוי את יכולותיה הפיזיות, אך גם את יכולת הנתינה, ושמחת החיים שלה. במהלך חיפושיה נתקלה בקורס פעילות גופנית מותאמת של מכון טראמפ, שענה בדיוק לחיפוש שלה.
על הקורס היא מספרת- “היה לי מאוד מעניין, הגעתי ללא כל רקע והכל היה לי חדש וראשוני. המרצים היו מאוד מקצועיים, מעניינים וקשובים לכל נושא ועניין”.
את הסטאז’ במסגרת הקורס עשתה אשכר במרכז הספורט הטיפולי הבית של מרסלו
“בתחילה הסטאג’ היה מאוד מאתגר אך הליווי נתן לי ביטחון ואחרי מספר פעמים התחלתי להעביר לילדים אימונים. מאוד התחברתי לילדים ועם כל הקשיים שנלווים לעבודה כזו, לראות את ההתקדמות של הילדים שווה הכל.”
** בתמונה אשכר ביום ספורט עבור תלמידי ב’ס בית איזי שפירא
מעוניינות ומעוניינים לשמוע עוד על קורס פעילות גופנית מותאמת?רוצים להכיר את מגוון הקורסים שלנו? היכנסו לקישור, השאירו פרטים נחזור לספר לכם!
*הקורס בשיתוף היחידה לפיתוח מקצועי, אוניברסיטת בר אילן

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות