המשקיע החברתי – מודלים להשקעה עסקית וחברתית
בית איזי שפירא וחברת מילניום מרקטינג ערכו (יום א’) יום עיון ראשו מסוגו אשר הציג את המימד החדש שנוסף לפילנתרופיה המסורתית בישראל. כ- 200 משתתפים בהם נציגי כלל הבנקים, אנשי עסקים ויזמים, נציגי משרדי ממשלה, אנשי המגזר החברתי, ומנהלי אחריות תאגידית וקשרי קהילה נפגשו לאירוע מקצועי בהנחיית לינוי בר-גפן ובו הוצגו מודלים חדשניים להשקעות עסקיות-חברתיות. באירוע, שנערך במועדון בנק הפועלים בתל אביב, הוצגו מודלים קיימים בהם חברות וארגונים עסקיים מפנים נתיב בפעילות העסקית שלהם לטובת השקעה בארגונים חברתיים ומיזמים ללא כוונות רווח. את האירוע יזמו נעמי סטוצ’ינר, מייסדת בית איזי שפירא ושלמה זיגרייך מנכ”ל חברת מילניום מרקטינג המפעילים יחד בשנים האחרונות מיזם עסקי-חברתי משותף בשם “ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא”. עוד השתתפו: יואל קרסו, יו”ר קרסו מוטורס שהציג מיזם לקידום ההשכלה הטכנולוגית במקצועות הרכב, איציק דנציגר יו”ר קרן יוזמה IVN שהציג את הדור החדש של המשקיעים החברתיים בישראל, יואב גאון, מנכ”ל ומייסד YOOCAN וALTO, אהרון ספראי מנכ”ל אברטק, מיכל זימלר מנכ”לית IVN, ג’ין יודס מנכ”לית בית איזי שפירא ופבלו קפלן מנהל Wheelchairs Of Hope.