הכנס השנתי לשונות ורב-תרבותיות

תאריך עדכון: 9 ביוני 2014

ד”ר בני הוזמי, המנהל האקדמי בבית איזי שפירא משתתף במושב הראשון של כנס אחוה הראשון לשונות ורב תרבותיות

החברה הישראלית מאופיינות בריבוי זהויות ובשונות (DIEVERSITY) רבה בין אזרחיה: שונות חברתית שונות כלכלית, שונות אתנית-עדתית, שונות לאומית, שונות דתית ושונות פיסית-מנטלית. המתחים הנוצרים כתוצאה מהשונות בין הקבוצות והזהויות הללו עשויים לגרום להדרתן של אוכלוסיות רבות מהמרחב הציבורי. להדרתה של אוכלוסייה כזו או אחרת מהמרחב הציבורי עשויות להיות השלכות הרות גורל על החברה; כמו לפגוע ביכולתה לפעול מתוך סולידריות חברתית, להביא לפגיעה בתפקוד המשק ובצמיחתו, ולמעשה לפגוע בחוסנה הלאומי של החברה.

המכללה האקדמית אחוה, בהיותה מוסד המכשיר בוגרים וביניהם עובדי הוראה; מחנכים, מורים ומנהלים מבקשת לקחת את הובלת תהליך השינוי ולהניח את המסד והפלטפורמה עליה יפגשו אנשי אקדמיה, קובעי מדיניות ואנשי מקצוע העושים במלאכה כמעשה שגרה ויחד מתוך הפרייה הדדית יניעו את גלגלי השינוי.  

כנס אחוה הראשון לשונות והרב תרבותיות יערך ב- 22 במאי 2014 ומטרתו היא לפתח ולהוביל דיאלוג בין הקבוצות והזהויות השונות המרכיבות את החברה הישראלית מתוך פתיחות, הבנה והכרה בשונה ובאמצעותו לקדם ערכים של סובלנות וכבוד לאחר. הכנס נועד לעורר דיון ביקורתי וער בנושא ולסייע בהעלאתו לראש סדר העדיפויות הציבורי-לאומי. במסגרתו יידונו היבטיו השונים ומשמעויותיו של נושא השונות והרב תרבותיות ובסופו יוצעו דרכי פעולה קונקרטיות להתמודדות עם האתגרים שהוא מציב לפתחה של החברה הישראלית.

כנס אחוה לשונות ורב תרבותיות לשנת 2014 יהיה ראשון בסדרה של כנסים שנתיים. בכנסים הבאים יידונו היבטים נוספים של הנושא והשלכותיהם על החברה הישראלית ועל חוסנה הלאומי, תסקרנה הפעולות שנעשו מאז הכנס הקודם ותוערך מידת הצלחתן להביא לשינוי מדיניות.

 במושב הראשון דיון בנושא קבוצות המתמודדות עם חסמים בהשתלבותן בחברה הישראלית: הקהילה הבדווית בפרט והערבית-ישראלית בכלל, הקהילה האתיופית, והקהילה החרדית.

בית איזי שפירא שותף לכינוס זה וד”ר בני מציג בו במושב הפותח שהוקדש לנושא:

“מקומם של אנשים עם צרכים מיוחדים בחברה – שרטוטו החזון ודרכי הגשמתו”.

הזמנה לאירוע

 
ד”ר בני הוזמי הציג בכנס זירו 2020

ד”ר בני הוזמי הציג בכנס זירו 2020

גאים לספר על השתתפותו של המנהל האקדמי של בית איזי שפירא, ד”ר בני הוזמי, שהציג את מודל האוניברסיטה המשולבת בפאנל בכנס זירו פרוג’קט שהתקיים בוינה. https://www.facebook.com/zeroproject.org/

חדש במכון טראמפ! קופצים לבריכה שלכם!

חדש במכון טראמפ! קופצים לבריכה שלכם!

תשארו במים, אנחנו נבוא אליכם! לאור הביקוש הרב להרצאות וקורסים ברחבי הארץ, פתחנו היום לראשונה, את סדרת ההכשרות למקצועות המים הפריסה ארצית ובהתאמה לבקשת המסגרת! מעוניינים בקורסים אצלכם בבריכה? תבחרו נושא: ** קורסים מתקדמים להידרותרפיסטים 🔹קשר מים- הידרותרפיה ככלי לטיפול באנשים עם אוטיזם 🔹נוגעים במים- הידרותרפיה ככלי לטיפול בקשיים העיבוד […]

צעד ראשון לשינוי גדול! המנהלה של שירותי בריאות כללית סיימו הכשרה של  נגישות השירות הרפואי לאנשים עם מוגבלויות

צעד ראשון לשינוי גדול! המנהלה של שירותי בריאות כללית סיימו הכשרה של נגישות השירות הרפואי לאנשים עם מוגבלויות

התרגשנו ביחד עם המסיימות משירותי בריאות כללית של קורס המנהלה לנגישות השירות הרפואי לאנשים עם מוגבלויות במכון טראמפ בבית איזי שפירא. זהו חלק ראשון בסדרת הכשרות מקיפה של מכון טרמפ בבית איזי שפירא עם קופת חולים כללית. באירוע הסיום כולן שיתפו בדברים שהן למדו ובהסתכלות החדשה שלהם וגם הציגו את […]

0  תגובות