בית איזי שפירא מברך את חברי ועד המנהל החדשים- הגב’ אודליה פיטוסי וד”ר סמיר מחאמד

תאריך עדכון: 7 באפריל 2022

אנו שמחים עם הצטרפותם של שני חברים חדשים לוועד המנהל של הארגון – הגב’ אודליה פיטוסי וד”ר סמיר מחאמד.

גב’ פיטוסי הראשונה שנבחרה כנציגת ישראל בוועדת אמנת שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות באו”ם. ד”ר מחאמד מכהן כראש עיריית אום אל-פחם.

שניהם מצטרפים לוועד מנהל מוביל ומגוון הכולל את: סשה טראמפ-וייס, נעמי סטוצ’ינר, אבי כהן, אדם פישר, אורלי סטוצ’ינר-כהן, ארי שפירא, גילה בן הר, זאב אבלס, פרופסור תמר קרוליק ובמהלך שנת 2021 הצטרף לועד מנהל גם פרופ’ מייקל שטיין, מייסד שותף ומנכ”ל פרויקט מוגבלויות בביה”ס למשפטים, אוניברסיטת הרווארד, ופרופ’ אורח בביה”ס למשפטים, אוניברסיטת הרווארד.

גם אל האסיפה הכללית הצטרפו בחודשים האחרונים חברים חדשים: חיים דביר – חבר ועדת כספים משנת 2017 ותרם לבית איזי שפירא רבות מניסיונו וזמנו ואיתן בויד– חבר הבורד שלנו בלונדון בצורה מאוד פעילה וממשפחת איזי שפירא.

בנוסף, ועדת הביקורת רעננה שורותיה, את יו”ר הועדה יואב ברוקנר החליף קובי נבון, והצטרף חבר חדש – גיל וסולי.

סשה טראמפ-וייס, יו”ר ועד המנהלים של בית איזי שפירא ברכה את גב’ פיטוסי וד”ר מחאמד. “אנחנו נרגשים שסמיר ואודליה הצטרפו לדירקטוריון. הניסיון וההובלה של אודליה בנושא קידום זכויות ומנהיגות של תחום המוגבלויות יעשירו את עבודתנו וישמרו אותנו בחזית הבינלאומית. סמיר מנהיג מוערך במגזר הערבי ומסור לחינוך ולמוגבלות. הוא ימלא תפקיד משמעותי בסיוע למטרה המוגדרת של בית איזי שפירא להרחיב את השפעתנו ותרומתנו גם במגזר הערבי”.

עמיר לרנר, מנכ”ל בית איזי שפירא: “זהו כבוד אמיתי לצרף לדירקטוריון שלנו שחקנים כה משמעותיים בתחום המוגבלויות. אנו מצפים לתרומתם ולהשתתפותם במימוש החזון הארגוני להמשיך ולהוביל את התחום ולהשפיע על החברה בארץ ובעולם”.

בית איזי שפירא התברך במנהיגות מתנדבת בכירה, מקצועית ומחויבת, ואנו מודים להם על כל התרומה הפעילה שלהם למען המשך ההובלה של בית איזי שפירא בתחום המוגבלות בארץ ובעולם.

אודליה פיטוסי (צילום:GREGORIA GABINETE)

ד”ר סמיר מחאמד – קרדיט צלם נאסר אגבאריה

 

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות