אלפי צפיות בארץ ובעולם בסרטון המרגש של איליי וד”ר מוליק

תאריך עדכון: 3 ביולי 2017

ד”ר מוליק קורנהאוזר, מומחה ליישור שיניים ולסתות המתנדב במרפאת השיניים שלנו והופך כל טיפול לחוויה ייחודית וכך גם סייע לאיליי להתגבר על החרדה מטיפולי השיניים. את סיום הטיפול ציינו מוליק ואיליי בריקוד סוער שמלמד על האווירה הנהדרת במרפאת השיניים שלנו.

ynet_mulik

בשער YNET

אסנת, אמא של איליי, כתבה לד”ר מוליק את המילים המרגשות האלו:
“ריקוד הניצחון – בחודש הבא ימלאו לאיליי 18 שנים… ריקוד אחד שמסכם ברגע של נס גדול שנים ארוכות של חרדות שלא איפשרו לאיליי לקבל מעולם טיפול שיניים, צרחות בלתי נגמרות, היסטריה, דופק מטורף, דמעות ובכי… שלא לדבר לשכב על כסא הרופא או לקרב מכשירים, ואז איליי נפגש עם ד”ר מוליק, כבמטה קסם לאט לאט ד”ר מוליק הפך להיות אחד האנשים שאיליי הכי אוהב ובוטח בהם, ואין הרבה כאלו… ד”ר מוליק הפך לחבר הטוב של החרדה, והגיבור של איליי.
ד”ר מוליק הוא שילוב נדיר של איש יפה בכל מובן, אנושי עם לב עצום ומלא אהבה, נדיבות אין קץ וחמלה לילדים עם צרכים מיוחדים שאין שנייה לה, אה וכן… הוא גם רופא השיניים הכי טוב שתפגשו ואורתודנט בחסד.
נפגשנו בשנה שעברה ומאז הכל היסטוריה.. יש טיפול אורתודנטי, יש שיניים שהולכות ומתיישרות, ויש חיוך אחד יפה ומושלם שהולך ונעשה יפה מפעם לפעם, וריקוד ניצחון אחד גדול של ילד שאי אפשר היה לגעת בו ועכשיו אפשר לחבק, לרקוד…..ושימו לב בסרטון הצחוק החזק והצווחני ברקע הוא שלי שלא יודעת את נפשי מרוב אושר. כך נראים רגעי חסד.
תודה לד”ר מוליק ולצוות מרפאת השיניים בבית איזי שפירא מלאכים, כל אחת ואחד מהם. מלאכים לא רק שומרים עלינו ממעל הם מסתובבים בינינו, בתוכנו”.

דר-מוליק-ואיליי-טורקיה

שיתוף הפוסט בטורקית

 

דר-מוליק-ואיליי-סין

שיתוף הפוסט בסינית

 

 

 

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות