לקוח יקר,
אנו בבית איזי שפירא פועלים ללא הרף למען שיפור השירות לכלל לקוחותינו והפונים אלינו.
מאוד נשמח ונעריך אם תוכל להקדיש מספר דקות לענות על שאלות, מהם נוכל להפיק לקחים וליישם.
השאלונים לא יועברו ישירות ליחידות השונות ויעשה בהם שימוש לצרכי הערכה בלבד.
אנו מאוד מודים לך על שיתוף הפעולה!

בית איזי שפירא


 

מהו השירות אותו הנך מקבל/ת בבית איזי שפירא: (שדה חובה)

(במידה ומדובר ביותר משירות אחד, אנא מלא/י לכל שירות שאלון אחד)

כמה זמן הנך מקבל/ת שירות זה ?

עד חצי שנה  חצי שנה עד שנה  שנה עד שנתיים  מעל שנתיים  

שעות קבלת השירות:

8:00-10:00  10:00-12:00  12:00-14:00  14:00-16:00  16:00-18:00  18:00-20:00

שם המטפל/ים

אנא ציין/י את שביעות הרצון שלך מרמת היחס האישי שהנך מקבל/ת מהמטפל

1 לא מקצועי כלל 2 3 4 5 6 מקצועי ביותר
1 2 3 4 5 6

 

אנא ציין/י את שביעות הרצון שלך מרמת המידע שהמטפל מעניק לך על מטרות והתקדמות הטיפול

1 לא מרוצה כלל 2 3 4 5 6 מרוצה מאוד
1 2 3 4 5 6

 

אנא ציין/י את שביעות הרצון שלך מהשירות והיחס האישי של אנשי המשרד במחלקה בה הנך מקבל/ת שירות

1 לא מרוצה כלל 2 3 4 5 6 מרוצה מאוד
1 2 3 4 5 6

 

אנא ציין/י את שביעות הרצון שלך מרמת השירות והיחס האישי של עמדת שירות הלקוחות

(בכניסה לבית איזי שפירא)

1 לא מרוצה כלל 2 3 4 5 6 מרוצה מאד
1 2 3 4 5 6

 

אנא ציין את מידת שביעות הרצון שלך מהנושאים הבאים בבית איזי שפירא:

... 1 לא מרוצה כלל 2 3 4 5 6 מרוצה מאוד
נגישות הבניין 1 2 3 4 5 6 פרט/י:
ניקיון 1 2 3 4 5 6 פרט/י:
תחזוקת מתקנים 1 2 3 4 5 6 פרט/י:
זמן המתנה לפני קביעת תור ראשון 1 2 3 4 5 6 פרט/י:
זמני המתנה לתחילת טיפול 1 2 3 4 5 6 פרט/י:
חנות המתנות 1 2 3 4 5 6 פרט/י:

 

האם את/ה מכיר/ה שירותים נוספים הניתנים בבית איזי?
לא  כן  

אם כן, ציין אילו:

 

איזה שירות לדעתך חסר או היית רוצה לקבל בבית איזי שפירא שלא קיים היום?

 

האם תמליץ עלינו למכריך?
לא  כן  

 

קשר עם בית איזי שפירא

אשמח לקבל מידע על שירותים ואירועים של בית איזי שפירא
לא  כן  

אם כן, ציין/י כתובת מייל:

 

הערות, בקשות, הצעות ייעול....

תשובותיך יעזרו לנו לשפר את השירות.

תודה על שיתוף הפעולה !