Next Page  9 / 24 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 9 / 24 Previous Page
Page Background

9

ניתן לראות כי המשיבים חלוקים בדעתם,

כאשר רוב

ה

משתתפים הרגישו שהתרומה היא חלק

ית.

משתתפים שהרגישו שהלמידה תרמה התייחסו בכתב ובעל פה לכך שהמפגש הוסיף זווית ראייה

נוספת וחיבור אותנטי ביו הפרקטיקה לתיאוריה תוך ניסיון ללמוד בזמן אמת כיצד לתקשר עם

אנשים המתקשים בדיבור. משתתפים שהרגישו שהמפגש תרם בצורה חלקית התייחסו בעיקר

לתחושה שהמשתתפי

ם עם מש"ה לא הבינו את מה שנלמד, שהחומר לא היה מונגש מספיק

בשבילם

ושהם מיעטו להשתתף ולתרום לשיח בעיקר במהלך הלמידה הפרונטלית. בלמידה

בקבוצות קטנות המשתתפים עם מש"ה היו יותר פעילים.

עמ

דות האנשים עם מש"ה שהשתתפו בקורס

מהפגישה שנערכה עם המשתתפים עם מש"ה עלו

מספר נקודות, ראשית ברור היה שנעים להם

לבוא ושהמפגש עם אנשי המקצוע בפורמט הזה היה בפני עצמו חוויה טובה.

"אהבתי לבוא אנשים טובים"

" הקורס היה כיף נהניתי"

"למדתי להכיר אנשים"

"

היה מעניין..

"

על השאלה מה למדת בקורס, נראה שכאן היה יותר קושי.

משתתפת אחת ציינה ש

היא מבינה

יותר טוב משתתפת אחרת

,

אך השאר התקשו לספר מה למדו וגם התייחסו לתחושה שהרבה

מה

נלמד לא היה ברור.

"

למדתי לדבר עם אנשים חרשים

"

"

למדתי להשתמש בידיים

"

"למדנו דברים של תינוקים"

"

דיברו מהר לא הבנתי כלום. בלה...בלה... בלה....

"

אני "

מבינה יותר טוב

"בה את זה

33%

53%

6%

כן

חלקית

לא