Next Page  10 / 24 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 10 / 24 Previous Page
Page Background

10

כל המשתתפים אמרו שהיו באים שוב לקורס למרות שציינו שקשה ללמוד

4

שעות ואחת המשתתפות אמרה

שהייתה מביאה את החבר

שלה כדי שיעזרו לו עם הבעיות בדיבור.

עמדות

משתתפות ועדת ההיגוי

בראיונות שהתקיימו עם משתתפות ועדת ההיגוי לאחר סיום הקורס, נתבקשו המרואיינות לסכם

כיצד

הן רואות את תרומת המפגש המשותף. בטבל

ה

מוצגות

עמדותיהן של המרואיינות בשלושה נושאים:

הלמידה עצמה (ירוק), התרומה לצוות (כחול) והתרומה למשתתפים עם מש"ה (חום).

מן הטבלה ניתן לראות כי קיים פער בין הגורמים השונים בהתייחסות למפגש המשותף ולתוצאותיו.

מחד, בעמותת גוונים החשיבות הראשונית היא של המפגש, החוויתי והמשתף בעוד שעבור קרן שלם

החשיבות הראשונית היא של נתינת חוויה לאנשי המקצוע של למידה למען עצמם יחד עם קבוצת

השווים. בנוסף,

כפי שנאמר לעיל,

ניתן לראות כי עבור עמותת גוונים ידע אינו המטרה של הקורס בעוד

בבית איזי שפירא המטרה להקנות ידע היא מטרה חשובה ומ

רכזית ובהקשר של הלמידה המשותפת יש

לכך חשיבות רבה. פער נוסף בא לידי ביטוי בתרומה של למידה מסוג זה לאנשים עם מש"ה עצמם

:

עבור

עמותת גוונים ומשרד הרווחה התרומה אינה מוטלת בספק, וברור כי הם נתרמו והועצמו בתהליך

. עבור

לאה בוגנים

תמנע גבאי מרקוביץ

אסטל סלווין, איריס אדט

בירן -ו

ליז דוד