גמילה מחיתולים A5 - page 24

[
4
]
אותם
הילד
עושה
עד , בעצמו
שהוא
יצליח
כל את לבצע
המשימה
.
כדאי
להתחיל
את
מול הלימוד
כדי מראה
יוכל שהילד
לראות
את
כדי תוך עצמו
. ביצוע
ניתן
להשתמש
בתמונות
מנת על
להמחיש
את
השלבים
בצורה
ויזואלית
.
וצד במידה
גוף של אחד
הילד
חלש
יותר
יש,
להלביש
את קודם
הצד
. החלש
בהפשטה
-
להפשיט
את
הצד
החלש
יותר
. אחרון
ויש במידה
קושי
ביציבה
ניתן
רוב את לבצע
השלבים
בישיבה
.
1.
רחיצת
ידיים
חשוב
שהילד
ייקח
חלק
ככל פעיל
האפשר
בפעילות
רחיצת
. הידיים
להלן
פירוק
שלבי
המשימה
.
חשוב
לדעת
איזו
פעילות
יכול הילד
לבד לעשות
ובאיזו
הוא פעילות
צריך
, סיוע
ובהתאם
לכך
להתאים
את
. התיווך
טמפרטורת
: המים
חשוב
שמידת
החום
תהיה
קבועה
ומתאימה
לצרכי
הילד
ומשפחתו
יש אם .
סכנה
שהמים
יהיו
חמים
מדי
ניתן
להשתמש
על בווסת
. הדוד
שלבי
: המשימה
2)
הפשלת
אם: שרוולים
הילד
אינו
את מכיר
, הפעולה
חשוב
לעשות
יחד אותה
עמו
ובהדרגה
להפחית
את
התיווך
. הניתן
יש
כל ללוות
פעולה
במלל
מתאים
" כמו
את להרים
השרוול
, גבוה
למעלה
" ,"
עכשיו
היד את רואים
". שלך
1)
, ברז פתיחת
הנחת
ידיים
מתחת
לברז
ושפשוף
הידיים
אחת
ילד אם: בשנייה
אינו
את משפשף
ידיו
מתחת
למים
רק אלא
מניח
, אותן
חשוב
את לעשות
יחד הפעולה
עמו
ובהדרגה
להפחית
את
התיווך
. הניתן
1,25,26,27 14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,...28
Powered by FlippingBook