Next Page  17 / 159 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 17 / 159 Previous Page
Page Background

XV

המוקד העיקרי הוא ניתוח מעמיק של סביבות חושיות שונות

,

הכוללות

מסגרת פיזית

בה ש , מיוחדת

המטפל המאפשר

משמש מתווך.

כל פרק כולל

הסבר תיאורטי

יישומים עם דוגמאות של תיאורי מקרה

הצעות ליישום

מידע שימושי

חומר

למחשבה

מהי המשמעות של הסביבה הרב

-

חושית עבורי באופן אישי

לי באופן אישי יש ליקויים חושיים. קשיים

אלו הם

שהניעו אותי

, בין השאר,

לנסות להבין

לקויות חושיות ולחפש אחר פתרונות כדי לעזור

ל

סובלים מה

. ן

נסעתי להולנד ולאנגליה ללמוד עוד על הסנוזלן

ככלי טיפולי אפשרי

ב

מטופלים

של

בית איזי שפירא. ביום שנכנסתי לסנוזלן

, בהולנד

מיד ידעתי שמישהו מצא את הפתרון

לאנשים כמוני. זו ה

י

יתה הפתעה גדולה! חשבתי שאני מחפשת פתרונות לילדים שטיפלתי

, בהם

אבל זה היה נכון רק בחלקו. גם אני נזקקתי למקום

ש

בו אוכל להרגיש רגועה

וממוקדת. הסביבה הרב

-

חושית עשתה זאת

! בשבילי

עבודתי כמרפאה בעיסוק בעלת עניין מיוחד בליקויים חושיים,

ובמיוחד התובנות שרכשתי

במהלך עבודתי בסביבה הרב

, חושית -

עזרו לי להתגבר על קשיים חושיים רבים ש

עמם

התמודדתי

.

אני חולקת איתכם

מניסיוני האישי בתקווה שאוכל לסייע לכם הן בהבנה טובה יותר

של

אנשים

בעלי

ליקויים חושיים, והן מתוך

ודאות

שניתן לעזור לאנשים אלו להתגבר על

ה קשיי

ם ולהבין את העולם החושי שסביבם.

הערה:

הספר נכתב בהתייחסות

ת למטפל

בלשון נקבה ואל ה

מטופל

בלשון זכר.

אך

מתייחס לזכר

ונקבה כאחד

.

מילים המופיעות

בטקסט

בפונט

מו

ד

גש ונטוי

ַ

ּ

מוסברות ב

המשך או במילון המונחים

בעמוד

135 .