XV
המוקד העיקרי הוא ניתוח מעמיק של סביבות חושיות שונות
,
הכוללות
מסגרת פיזית
בה ש , מיוחדת
המטפל המאפשר
משמש מתווך.
כל פרק כולל
הסבר תיאורטי
יישומים עם דוגמאות של תיאורי מקרה
הצעות ליישום
מידע שימושי
חומר
למחשבה
מהי המשמעות של הסביבה הרב
-
חושית עבורי באופן אישי
לי באופן אישי יש ליקויים חושיים. קשיים
אלו הם
שהניעו אותי
, בין השאר,
לנסות להבין
לקויות חושיות ולחפש אחר פתרונות כדי לעזור
ל
סובלים מה
. ן
נסעתי להולנד ולאנגליה ללמוד עוד על הסנוזלן
ככלי טיפולי אפשרי
ב
מטופלים
של
בית איזי שפירא. ביום שנכנסתי לסנוזלן
, בהולנד
מיד ידעתי שמישהו מצא את הפתרון
לאנשים כמוני. זו ה
י
יתה הפתעה גדולה! חשבתי שאני מחפשת פתרונות לילדים שטיפלתי
, בהם
אבל זה היה נכון רק בחלקו. גם אני נזקקתי למקום
ש
בו אוכל להרגיש רגועה
וממוקדת. הסביבה הרב
-
חושית עשתה זאת
! בשבילי
עבודתי כמרפאה בעיסוק בעלת עניין מיוחד בליקויים חושיים,
ובמיוחד התובנות שרכשתי
במהלך עבודתי בסביבה הרב
, חושית -
עזרו לי להתגבר על קשיים חושיים רבים ש
עמם
התמודדתי
.
אני חולקת איתכם
מניסיוני האישי בתקווה שאוכל לסייע לכם הן בהבנה טובה יותר
של
אנשים
בעלי
ליקויים חושיים, והן מתוך
ודאות
שניתן לעזור לאנשים אלו להתגבר על
ה קשיי
ם ולהבין את העולם החושי שסביבם.
הערה:
הספר נכתב בהתייחסות
ת למטפל
בלשון נקבה ואל ה
מטופל
בלשון זכר.
אך
מתייחס לזכר
ונקבה כאחד
.
מילים המופיעות
בטקסט
בפונט
מו
ד
גש ונטוי
ַ
ּ
מוסברות ב
המשך או במילון המונחים
בעמוד
135 .