Next Page  11 / 39 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 11 / 39 Previous Page
Page Background

[

5

]

ב. ביצוע התוכנית

ביצוע התוכנית בבית הספר

קביעת מרווחי זמן, שבהם לוקחים את הילד לשירותים,

בהתאם לפספוסים ולהצלחות

שנרשמו בשלב א' (לא פחות

מחצי שעה וולא יותר משעתיים).

שמירה על המרווח הקבוע גם במקרה של פספוס

(הפספוס

אינו משנה את השעה הקבועה שבה לוקחים את ה

) ילד

פרט

למקרים בהם הפספוס היה עד

15

דקות לפני המועד שנקבע.

השארת ילד

שנכנס לתוכנית גמילה ללא חיתול משעה

8.00

ד סיום ע

היום שלו בבית הספר. אם הילד מפספס הרבה, ניתן

להתחיל את התהליך, לתקופה של לא יותר מחודש, רק עד

ארוחת צהריים.

רישום על טופס מעקב שבועי

-

הצלחות בשירותים,

פספוסים ולקיחה לשירותים ללא תוצאות. רישום הנתונים

מתבצע על ידי כל הצוות.

ניתוח הנתונים אחת לחוד

ש ע"י מנהלת הכיתה

-

אחוזי

הצלחה,

פספוסים,

לקיחה לשירותים

פעמים מיותרות

,

סימנים מקדימים

. יש לדווח על נתונים אלו לצוות בישיבות

כיתתיות. בכל יום יש לדווח להורים במחברת קשר על עשיית

הצרכים ובנוסף אחת לשבוע לשלוח להם את טבלת המעקב.

העדפה, אם מתאפשרת, שבנים יט

ילו שתן בעמידה. במקרים

של קשיים מוטוריים, יתכן שהילד יצטרך לשבת לצורך הטלת

שתן.

ישיבה על גבי האסלה

- רך כ את

5

דקות

ולא יותר מ

-10

דקות,

גם אם התלמיד אינו עושה את צרכיו.

העברת התוכנית לבית הילד

התוכנית תעבור לבית הילד כמה שיותר מהר ולא יאוחר מ

-3

חודשים מאז ת

חילתה. המעבר יקרה כאשר הילד יגיע ל

50%

הצלחות בבית הספר, או קודם לכן אם המשפחה תרגיש שהיא

מוכנה. אם תוך

3

חודשים לא יגיע הילד ל

50%

הצלחות בבית