מאגר הידע

שימושים והטמעה של מערכות מיקוד מבט - מפגש מקוון (וובינר)

הדר זלצר פלאח - סמנכ״ל דגש טכנולוגיה מסייעת

2015

צוות מכון טראמפ והמרכז לייעוץ טכנולוגי מציגים מפגש מקוון בנושא שימושים והטמעה של מערכות מיקוד מבט, שנערך כחלק מסדרת מפגשים בנושא: "טכנולוגיה ואנשים עם מוגבלות" .

מערכות מיקוד מבט הינן אמצעי טכנולוגיה מתקדמת המאפשר לילדים ומבוגרים נגישות ישירה לסביבת המחשב. הפעלת מחשב באמצעות העיניים מאפשרת לילדים, לשחק ללמוד ולתקשר. במסגרת המפגש מוצגים עקומת הלמידה להטמעת מיקוד מבט - דרך קלה ופשוטה להנגשת מערכת בקרב ילדים, כיצד מאפשרים לילדים חוויות של הצלחה בלמידה, התאמת לוח תקשורת לעבודה עם מערכת מיקוד מבט  והכרת מגוון סביבות פעילות ללמידה ומשחק.

אודות המרצה: גב' הדר זלצר פלאח
סמנכ״ל דגש טכנולוגיה מסייעת. מומחית לפתרונות הנגשת טכנולוגיה מסייעת לילדים ובוגרים עם מוגבלות. בוגרת תואר במנהל עסקים מחשבים ומערכות מידע. מנחת טכנולוגיה מסייעת בצוות התוכנית הארצית ׳תקשוב כהשתלבות׳ של משרד החינוך.  יו׳׳ר עמותת אייזק ישראל לתקשורת תומכת וחליפית.

 

המרכז הטכנולוגי בבית איזי שפירא לקידום שילוב, עצמאות ואיכות חיים של אנשים עם מוגבלות, מתמחה בשימוש בטכנולוגיה עבור אנשים עם מוגבלות ומספק שירותי ייעוץ והדרכה לאנשי מקצוע ומסגרות חינוך וטיפול, כמו גם ייעוץ וליווי מקצועי ליזמים וסטרטאפים.
לפרטים נוספים וליצירת קשר – לחץ כאן

וובינרים והרצאותההיבט הטכנולוגי של למידה מרחוק
מאמריםפתרונות טכנולוגיים לאנשים עם מוגבלות הנמצאים במקום מגורים זמני
מאמריםשימוש בטכנולוגיה בקרב אנשים הזקוקים לרמת תמיכה גבוהה
  • מוגבלויות:

    מוגבלות פיזית

  • נושאים:

    טכנולוגיה - טכנולוגיה ככלי מקדם איכות חיים

  • מילות מפתח:

  • קהלים:

    הקהל הרחב, קהל מקצועי

  • לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר :

     09-7701218


     הדפסה

  מאגר הידע