מאגר הידע

מלקות למידה לקלות למידה – טכנולוגיה מסייעת ללמידה - מפגש מקוון (וובינר)

איריס אדטו-בירן - רכזת תכניות לימודים, מכון טראמפ, בית איזי שפירא

2015

תלמידים וסטודנטים עם לקויות למידה עומדים בפני אתגרים יומיומיים בהתמודדות עם דרישות לימודיות, בתחומים שונים: בקריאה, בכתיבה, בהבעה, בארגון, בזיכרון, בקשב, בריכוז ועוד. במקביל ההתפתחות הטכנולוגית בעשורים האחרונים הביאה עימה פיתוח של עזרים, תוכנות ואפליקציות המיועדים לסייע לאנשים עם מוגבלות, ובתוכם גם סטודנטים ותלמידים עם לקויות למידה. אמצעים סיוע אלו נקראים טכנולוגיה מסייעת (Assistive Technology) ללמידה, השימוש בהם מסייע לעקוף קשיי למידה משפר את ההישגים הלימודיים, מקדם את תחושת המסוגלות וההצלחה בקרב תלמידים. במפגש זה יודגמו עזרים, תוכנות ואפליקציות וידונו סוגיות בהטמעת טכנולוגיה מסייעת ללמידה.

המרצה: גב' איריס אדטו-בירן, OT. Sc. M ,רכזת תכניות לימודים, מכון טראמפ, בית איזי שפירא מרפאה בעיסוק מומחית בטכנולוגיה מסייעת, ובעלת ניסיון בשילוב טכנולוגיות ללמידה בקרב סטודנטים עם מוגבלות ו/או לקות למידה ומרצה בקריה האקדמית אונו.

משך הוובינר שעה ו - 18 דקות.

 

המרכז הטכנולוגי בבית איזי שפירא לקידום שילוב, עצמאות ואיכות חיים של אנשים עם מוגבלות, מתמחה בשימוש בטכנולוגיה עבור אנשים עם מוגבלות ומספק שירותי ייעוץ והדרכה לאנשי מקצוע ומסגרות חינוך וטיפול, כמו גם ייעוץ וליווי מקצועי ליזמים וסטרטאפים.
לפרטים נוספים וליצירת קשר – לחץ כאן

וובינרים והרצאותההיבט הטכנולוגי של למידה מרחוק
מאמריםפתרונות טכנולוגיים לאנשים עם מוגבלות הנמצאים במקום מגורים זמני
מאמריםשימוש בטכנולוגיה בקרב אנשים הזקוקים לרמת תמיכה גבוהה
  • מוגבלויות:

    לקויות למידה והסתגלות

  • נושאים:

    טכנולוגיה - טכנולוגיה ככלי מקדם איכות חיים

  • מילות מפתח:

  • קהלים:

    הקהל הרחב, קהל מקצועי

  • לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר :

     09-7701218


     הדפסה

  מאגר הידע