פתיחת שנה עם ראש עיריית רעננה

תאריך עדכון: 20 בספטמבר 2018

לפתיחת שנת הלימודים החדשה זכינו בביקור מכובד!

ראש העירייה – מר איתן גינזבורג, נורית דנינו – ראשת מינהל החינוך, עו”ד אודליה כהן – שינדורף – יו”ר ועד ההורים של רעננה נפגשו היום עם  ג’ין יודס המנכ”לית של בית איזי שפירא ולילי לוינטון הסמנכ”לית המקצועית.

ראש העיר והצוות המלווה סיירו במסגרות היום שלנו – מרכז דה-לו לגיל הרך, מסגרת הכוללת מעון יום שיקומי ובו 4 גנים לפעוטות עם מוגבלות בגילאי 0-3 המשולבים במעוננו בהתאם לחוק מעונות יום שיקומיים. ובבית הספר לחינוך מיוחד בבית איזי שפירא המיועד לתלמידים בגילאי 6 – 12 שנים עם לקויות מוטוריות מורכבות ומוגבלות שכלית התפתחותית קלה- בינונית.

בביקור במרכז דה לו נפגשו עם עדנה קרני, מנהלת המרכז שסיפרה שהשנה בפעם הראשונה נקלטו 31 ילדים חדשים. ימים של התרגשות פתיחת השנה ומפגש עם הורים חדשים אשר בפעם הראשונה נכנסים עם ילדם למסגרת חינוכית מותאמת, מקבלת ומכילה עם צוות מקצועי ובעל ניסיון. מסגרת בה פוגשים משפחות המתמודדות עם חוויות יום – יומיות דומות.

האורחים חוו ארוחת בוקר עם הילדים, שרו שירים והשתתפו במפגש חינוכי עם הגננת. בפרידה ניפנף דוד הקטן בידו ואף שלח נשיקה באוויר לראש העיר. מתיקות באוויר!

בבית הספר פגשו את המנהלת חני שחק ונכנסו לכיתה א’ שרק אתמול עברו בפעם הראשונה בשער בית הספר. חני הציגה את שיטות הלימוד המשלבות אייפדים ומחשבי תקשורת חליפית תומכת כחלק בלתי נפרד ממערכי השיעור. חני מאמינה כי כל ילד הוא ילד בהוויתו. כל ילד רוצה, לחוות, לשחק ללמוד דברים חדשים.

גם השנה יושם דגש בבית הספר על תהליכי ייצוג עצמי –  חשוב מאוד ללמד מגיל צעיר שיש לך בחירה עצמאית וביטוי אישי – מקנה לילדים לגדול עם ביטחון עצמי עם המוגבלות הקיימת ולייצג עצמם לשוויון חברתי. הילדים נוכחים בקביעת תכנית הלימוד האישית שלהם ווהשנה לראשונה כבכל בית ספר נבחרו מועצת תלמידים שכבר החליטו איזה שירים יתנגנו בהפסקה.

נורית דנינו תמכה ואמרה: “היום אנשים מדברים מעל ראשם של אנשים עם מוגבלות. כל כך נכון ללמד לדבר בעד עצמם. להגיד בדיוק מה רוצים.”

ראש העיר סיכם ואמר: “דבר ראשון שנכנסים לבית איזי שפירא רואים מפעל של נשמה גדולה. יישר כח! על עבודתכם ועל החיוך שמלווה את המסדרונות. שנה טובה לכולכם.”

ביקור ראש עירית רעננה

 

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות