כללית

כללית

“אני יוצאת מפה עם המון מודעות לנושא… לא חשבתי שאלמד כל כך הרבה והאמת שהגעתי לגמרי במקרה לכאן, אבל אני יוצאת היום אחרת לגמרי, אני מבינה היום כמה חשוב לפנות לאדם עצמו כמו חשוב לראות אותו, ולא רק את המלווה, כמה חשוב החיוך שלי וההסברים שלי, אני מבינה שאני צריכה להיות רגישה יותר… השיחה עם תמר שהייתה פה פשוט חידדה לי את הכול פתאום ראיתי מה עובר עליה באמת וכמה זה קשה….” (נ’, משתתפת בהכשרות קופ”ח כללית)

כללית
שערי צדק

שערי צדק

שערי צדק

“כל צוות חייב לעבור את ההדרכה הזאת כדי לדעת איך לגשת. אחד הרופאים בסדנא שהשתתפתי בה, אמר שאם הוא היה יודע את כל הדברים האלה כסטודנט, הרבה דברים היו נחסכים.” עידית בר גיל, מנהלת השר”פ, שירות רפואי פרטי, בית חולים שערי צדק.

כללית

כללית

“אנחנו מקבלים משובים מדהימים על קורס ההכשרה מהצוותים האדמיניסטרטיביים ומהצוותים הרפואיים בשטח. לפי מחקר שביצענו במהלך הפרויקט, העובדים אצלנו העידו שיש להם נכונות ורצון להעניק מענה רפואי שלם וטוב לאנשים עם מוגבלויות, אך הם לא תמיד יודעים איך לעשות זאת. ההכשרה העניקה להם את ה’איך’. הם קיבלו כלים להתמודד עם מצבים שהם נתקלים בהם לעיתים קרובות, כאלה שבעבר לפעמים לא ידעו להתמודד איתם או התמודדו איתם לא נכון”. חני פלד, ראש תחום תיאום מערכות מידע וטכנולוגיות בסיעוד, שירותי בריאות כללית.

כללית