נירית ריכני

נירית ריכני

נירית ריכני

אני נירית, בוגרת קורס אומנות משקמת, מחזור תשע”ט.

נרשמתי לקורס לאחר שעבדתי כמנהלת חשבונות בחברה גדולה. החלטתי לעשות שינוי משמעותי בקריירה מתוך רצון עז להגשים יותר מעצמי, להרגיש סיפוק, להעניק ולקבל בחזרה אפילו יותר. 
הלימודים במכון טראמפ התנהלו באופן מאוד מקצועי ובשילוב מושלם של חוויה והטמעת נושאי הלימוד. סגל המרצות ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה, לאורך כל הדרך דאגו ותרמו לגיבוש הקבוצה, שרה סלע מרכזת המגמה עדיין זמינה עבורי לעצות מקצועיות, ולכל התלבטות.
בימים אלו אני עובדת כמשקמת בפנימייה חינוכית בה מתגוררים מבוגרים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית. העבודה מאתגרת, כל מה שלמדתי במהלך הלימודים קיבל פנים ומשמעות, רכשתי הרבה כלים ויכולות, אני משלבת בעבודתי אומנות, מוזיקה ותנועה.

אני קמה בבוקר בחיוך וחוזרת מהעבודה בהרגשה שהיום עבר עם משמעות גדולה!!

מירב פולק

מירב פולק

אני מירב פולק,בוגרת קורס אומנות משקמת, מחזור תשע”ז.

אני עובדת בתחום של שיקום באומנות מעל 20 שנה. תחילה בחינוך המיוחד, ולאחר מספר שנים התחלתי לעבוד במחלקה האונקולוגית בתל השומר.

החלטתי לעשות את הקורס במכון טראמפ כיוון שרציתי לקבל עוד כלים לעבודה שלי, ללמוד דברים שאולי אני לא יודעת. הגעתי לקורס כדף חלק, עם ראש פתוח ללמוד.

מכל שיעור בקורס לקחתי משהו ויישמתי בעבודה שלי, הקבוצה היתה מאוד מפרה, למדתי שם הרבה. עד היום אני מתייעצת עם שרה סלע- רכזת התחום, וחוזרת לחומרים הכתובים מהקורס.

 

מירב פולק