ייעוץ לסטרטאפים ומפתחים

המרכז הטכנולוגי בבית איזי שפירא פועל לקידום יזמות וחדשנות בתחום הטכנולוגיה המסייעת (Assistive Technology), במטרה להביא לשוק פתרונות חדשניים עבור אנשים עם מוגבלות, לשיפור עצמאותם ואיכות חייהם.

כחלק מחזון זה, ייסדנו במשותף עם PresenTense, את המאיץ הראשון והמוביל בעולם בתחום הטכנולוגיה המסייעת -(Accelerating Inclusion in Israel) A3i.

בנוסף לליווי המקצועי והעסקי הניתן למיזמים המשתתפים בתכנית המאיץ, מספק המרכז הטכנולוגי שירותי ייעוץ וליווי מקצועי גם לסטרטאפים ולמפתחי אפליקציות מחוץ למאיץ, הפונים לשוק המוגבלויות והגיל השלישי.

צוות המרכז כולל אנשי טיפול וחינוך המתמחים בהטמעה של טכנולוגיה בקרב אנשים עם מוגבלות ומסייעים לסטרטאפים להבין את צרכי המשתמשים ולהתאים את המוצר לשוק בצורה מדוייקת ואופטימלית. אנשי המקצוע במרכז מעודכנים במגמות והטכנולוגיות החדשות בשוק ובעלי ראייה רחבה המבטיחה את התאמת המוצר לקהל רחב של משתמשים, כחלק מגישת העיצוב האוניברסלי/ עיצוב מכליל (Universal/Inclusive Design).

המרכז הטכנולוגי מספק ייעוץ משלב הקונספט, דרך האיפיון ופיתוח המוצר ועד ההטמעה בשטח. בנוסף, מציע המרכז ליווי במחקר והערכה וביצוע פיילוטים, ע”י יחידת המחקר וההערכה של בית איזי שפירא.

לתיאום פגישת היכרות, נא מלאו את טופס האינטייק.