זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD (האיגוד האירופאי של נותני שירות לאנשים עם מוגבלות ) לציון 25 שנה לפועלו העניק לנו פרס בעבור הובלת פעילות ‘פורום ארגונים והורים’ בקטגוריית ה-‘גיל הרך’ שנת 2021!

תאריך עדכון: 1 במאי 2022
זכינו בפרס!

ארגון ה-EASPD , האיגוד הגדול באירופה לאנשים עם מוגבלות מעניק פרס לבית איזי שפירא על “פורום הארגונים וההורים למען ילדים עם מוגבלות ” בקטגוריית ‘התערבות מוקדמת בגיל הרך’

 איגוד EASPD  הוא הארגון האירופאי הגדול  המכנס תחתיו למעלה מ- 20,000 ארגונים בתחום המוגבלות.

לציון 25 שנה ל-EASPD,  החליט הארגון לקיים כנס בינלאומי בו לראשונה יוענקו פרסים למודלים ותכניות הראויות לשכפול והפצה בינ”ל.  אחד הפרסים היוקרתיים יינתן לבית איזי שפירא על הובלת ‘פורום הארגונים וההורים לילדים עם מוגבלות’ בקטגוריה ‘התערבות מוקדמת בגיל הרך’.

בית איזי שפירא ייסד את פורום הארגונים וההורים לילדים עם מוגבלות לפני 20 שנה במטרה להשפיע על מדיניות ולקדם חקיקה בתחום המוגבלות.

הרכב הפורום-הפורום מונה כ- 60 ארגונים בתחום המוגבלות והורים לילדים עם מוגבלות.
הישגים: עד היום הפורום יזם והיה שותף ל- 15 חוקים, נהלים ותקנות בתחום המוגבלות המשפיעים על כ- חצי מליון ילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם  בעלות של כ – 400 מליון ₪ בשנה מהממשלה באמצעות שירותים וקצבאות.
בין החוקים הבולטים: הרחבות חוק מעונות יום שיקומיים, חוק ימי מחלה בנושא היעדרות ודמי מחלה עבור הורה עובד לאדם עם מוגבלות, חוק ותקנות הסעה בטיחותית לפעוטות, הרחבת הזכאות לגמלת ילד נכה מטעם הביטוח הלאומי ועוד.

משמעות הפרס: הפצת מודל העבודה של קואליציית הארגונים בקרב ארגונים מתחום המוגבלות

האות הוענק בטקס רשמי שנערך ב-13 באוקטובר בבריסל שבבלגיה. את האות יקבלו בשם הפורום עו”ד ולרי זילכה ולילך בר רכזות הפורום מבית איזי שפירא.

בכנס זה השתתפנו גם בועידה מקצועית בנושא טכנולוגיה מסייעת” – העתיד כאן! ובו תציג מנהלת המרכז הטכנולוגי בבית איזי שפירא – נעה ניצן.

בית איזי שפירא  הוא ארגון מוביל בתחום המוגבלויות המציין את שנת ה- 41  להיווסדו ופועל לאור החזון כי כל אדם עם מוגבלות יהיה שווה זכויות, מעורב ופעיל בחיי הקהילה. הארגון משפיע על כחצי מליון ילדים ובוגרים עם מוגבלויות  מדי שנה, פועל באופן גלובלי עם כ- 30 מדינות בעולם באמצעות הכשרה, מחקר, ושיתופי פעולה מגוונים.  בשנת 2012 נבחר בית איזי שפירא כיועץ מיוחד לאו”ם בתחום המוגבלות, בשנת תש”ף זכתה מייסדת הארגון בפרס ישראל על מפעל חיים ובימים אללו כאמור, זוכות תכניות הארגון להוקרה  ע”י ה- EASPD.

ברכות לכל השותפים לעשייה!

 
הזמנה לראיונות לקבוצת מנהיגות נשים

הזמנה לראיונות לקבוצת מנהיגות נשים

אילו חוויות יש לך, כאישה עם מוגבלות, ממפגש עם צוותים רפואיים? האם לדעתך יש מקום לשיפור? אנחנו רוצות לשמוע אותך! קבוצת מנהיגות של נשים עם מוגבלות בבית איזי שפירא, בשיתוף הקליניקה לזכויות אנשים עם מוגבלויות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, מחפשות מרואיינות עם מוגבלות לפרויקט המקדם נגישות לשירותי בריאות עבור נשים […]

הצטרפו אלינו לצהרון!

הצטרפו אלינו לצהרון!

צהרון תומך שילוב מיועד ל: ילדים בגילאי בי”ס יסודי (כיתות א’-ה’) עם מוגבלות מוטורית | משולבים בחינוך הכללי | מאזור השרון בצהרון יקבלו הילדים: ארוחת צהריים חמה טיפולים ממקצועות הבריאות: ריפוי בעיסוק / פיזיותרפיה קבוצת תמיכה רגשית חברות עם קבוצת השווים מידע נוסף: הצהרון פועל בבית איזי שפירא בימים ב’, […]

הצטרפו לקבוצת מנהיגות לבני נוער עם מוגבלות ברעננה!

הצטרפו לקבוצת מנהיגות לבני נוער עם מוגבלות ברעננה!

למה קבוצת מנהיגות לבני נוער? להשמיע את הקול שלכם. לעשות שינוי. להתנסות במשימות שדורשות אחריות, יוזמה, הובלה והנהגה. מתי? מפגשים פעם בשבוע בשעות אחה’’צ. איפה? בבית איזי שפירא. קבוצת המנהיגות תחבור אל מועצת הנוער העירונית לפרטים: שיר 052-8950806

0  תגובות