הגיע הזמן לחופשה? כמה רעיונות נחמדים לטיולים נגישים בקייץ 2019

תאריך עדכון: 1 בספטמבר 2019

איזה כיף שהקיץ עוד איתנו ואפשר להנות קצת מהטבע היפה של ארצנו הקטנה. הכנו עבורכם רשימה של אתרים ואטרקציות, בהם תוכלו ליהנות כל המשפחה יחדיו!

למעוניינים להצפין וליהנות מנוף עוצר נשימה, ביקור בראש הנקרה יעשה לכם טוב על הנשמה! האתר הצפוני והמהמם ששוכן בצפון ארצנו הקטנטונת נגיש ברובו לנכים (למעט מעברים צרים בין הסלעים שבהם לא ניתן לעבור עם כסא גלגלים) ואף בשנת 2012 נחנך באתר גשר מיוחד להנגשה למען אנשים עם מוגבלות. שמו של הגשר הוא “חלון לים התיכון” וזהו הגשר הראשון מסוג זה! הגשר משמש כתצפית עוצרת נשימה מההר על כל האיזור הצפוני והים. בנוסף, בראש הנקרה יש את הרכבל הקצר בעולם, היורד בזווית תלולה אל גובה פני הים. הנוף הנשגב מהרכבל עוצר נשימה – הכינו את המצלמות!

קרדיט תמונה לאתר תיירות ראש הנקרה

אתר הבית של ראש הנקרה – https://rosh-hanikra.com/

אם כבר לצפון נסענו, אז למה שלא נבקר באתר מונגש ומיוחד נוסף? עין קשתות (אום-אל קנאטיר) הוא כפר יהודי מתקופת המשנה והתלמוד שבמרכזו בית כנסת מפואר. במסלול אפשר להתרשם מבית הכנסת המפואר וממעיין טבעי שזורם ומבעבע לו אל בריכות עתיקות. המסלול נגיש וכבר מהחניה יש שביל נגיש אל המבואה בה נמצאת מעלית שתיקח אותנו אל האתר עצמו. אל מתחם בית הכנסת ניתן להגיע באמצעות נסיעה ומשם ניתן להמשיך ולטייל בשביל נגיש לחלוטין עד למעיין הקשתות ומפעל הפשתן. איזה יופי של טיול!

קרדיט תמונה לאתר עין הקשתות

 

פרטים נוספים על עין קשתות ניתן למצוא באתר האינטרנט – https://einkeshatot.org.il/

למי שמעדיף ליהנות במזגן ולא בחום של יולי-אוגוסט, קיימות פעילויות שוות לכל המשפחה שלא מצריכות הסתובבות בחוץ. אחת הפעילויות המגניבות של הקיץ היא תערוכת The Art of the Brick שמתקיימת בין התאריכים 26/7-31/8 בהיכל הטוטו בחולון, בה תוכלו לבלות יום כיף שכולו לגו ויצירה. המתחם כולל ג’ימבורי לגילאי הגן, עמדות יצירה וצביעה, קיר גרפיטי ענק ומתחם XBOX ו-PS4! התערוכה מתאימה לגילאי 1-12, אבל אנחנו מבטיחים שהמבוגרים לא ירצו לחזור הביתה גם. כמה כיף לנו לדעת שהמתחם מותאם ומונגש וכולם יכולים ליהנות ממנו!

קרדיט תמונה למפיקי התערוכה

אתר התערוכה –https://www.brick-art.co.il/

אתר נוסף שימשוך את תשומת ליבם של שוחרי המדע הוא המדעטק בחיפה. מדעטק חיפה סובב כולו סביב מדע, טכנולוגיה וחלל. במקום מוצגות מעל ל-20 תערוכות, כולן אינטראקטיביות המזמינות את המבקרים לחוות מדע במיטבו! המקום מציע מרכז לגיל הרך, קולנוע רב חושי, מעבדה לתכנון דיגיטלי–בילוי מרענן ליום קיצי חם!

קרדיט תמונה למדעטק חיפה

לפרטים נוספים תוכלו לבקר באתר מדעטק חיפה –https://www.madatech.org.il/

 

 

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות