האירוע של השנה – תחפושות מתגשמות 2018!

תאריך עדכון: 15 במרץ 2018

לקראת חג הפורים השתתפו כ-30 ילדים עם מוגבלויות בהפנינג “תחפושות מתגשמות” בבית איזי שפירא. באירוע, שנערך בשיתוף HIT המכון הטכנולוגי חולון, הגיעו סטודנטים מהמחלקה לעיצוב בכדי להגשים את החלומות של הילדים, לעצב ולהתאים להם תחפושות אשר ישלבו בתוכן גם את כיסא הגלגלים או ההליכון בהם נעזרים הילדים.

במהלך השבועות האחרונים חולקו הילדים והסטודנטים לצוותים ועבדו יחד על תכנון התחפושת, עיצובה והתאמתה לאביזר המסייע, כל זאת בהתאם לבקשה הספציפית של כל ילד.

האירוע נערך זו השנה השלישית ומטרתו לסייע להורים ולילדים להתחפש למה שיבחרו, בלי להתעלם מהאביזר המסייע לילד ואף להופכו לחלק בלתי נפרד מהחגיגה. בין התחפושות המיוחדות שנצפו בהפנינג: נריה חלם להיות טייס וההליכון שלו הפך למטוס קרב, בריאן התחפש לבאטמן כשכיסא הגלגלים הפך לרכב הבאטמוביל המפורסם, רוני בחרה להיות די ג’יי והכיסא שלה עוצב להיות עמדת תקליטן מקצועית וארז בחר להתחפש לבוב ספוג. ילדים נוספים התחפשו לבקבוק קולה, איירון מן, כלה ברכב של חתן וכלה ועוד שלל תחפושות צבעוניות.

כל זה לא היה קורה ללא המתנדבים והתורמים שלנו אז תודה ענקית ל:

החוג לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון HIT

מתנדבות Bet Knesset Ohel Ari

Chana and Arik Spindel

Leelah and Joseph Gitler

Jordan Polevoy – צילום

לאוטמן ציוד

AWESOME – סטודיו לעיצוב

נעמי לבוב

אנא שיווק עוגות בע”מ

נילי ומיקי ניר

רן – חלום של בלון

פיצה פצץ רעננה

סלא דיגיטל

סנס טקסטיל

לילך אלגבלי

HOT MOBILE

דפוס קורונה – שי וזאב

האירוע הגיע גם לכותרות ולא נשאר רק כהנאה גדולה שלנו ופורסם בערוצי התקשורת השונים:

תכנית הבוקר בערוץ 12 עם פאולה ולאון:

https://youtu.be/DcRJum4PfgQ

תכנית מהדורה ראשונה בערוצים רשת וקשת:

https://youtu.be/z01lsRpfE7k

נועה ניצן – הפנינג בבית איזי שפירא ברעננה – רדיו 99 | אקולייף
26/02/2018 20:37 (מתחיל ב-00:28)

תחפושות מתגשמות 2018

 

 
זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD (האיגוד האירופאי של נותני שירות לאנשים עם מוגבלות ) לציון 25 שנה לפועלו העניק לנו פרס בעבור הובלת פעילות ‘פורום ארגונים והורים’ בקטגוריית ה-‘גיל הרך’ שנת 2021!

זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD (האיגוד האירופאי של נותני שירות לאנשים עם מוגבלות ) לציון 25 שנה לפועלו העניק לנו פרס בעבור הובלת פעילות ‘פורום ארגונים והורים’ בקטגוריית ה-‘גיל הרך’ שנת 2021!

זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD , האיגוד הגדול באירופה לאנשים עם מוגבלות מעניק פרס לבית איזי שפירא על “פורום הארגונים וההורים למען ילדים עם מוגבלות ” בקטגוריית ‘התערבות מוקדמת בגיל הרך’  איגוד EASPD  הוא הארגון האירופאי הגדול  המכנס תחתיו למעלה מ- 20,000 ארגונים בתחום המוגבלות. לציון 25 שנה ל-EASPD,  החליט הארגון […]

הזמנה לראיונות לקבוצת מנהיגות נשים

הזמנה לראיונות לקבוצת מנהיגות נשים

אילו חוויות יש לך, כאישה עם מוגבלות, ממפגש עם צוותים רפואיים? האם לדעתך יש מקום לשיפור? אנחנו רוצות לשמוע אותך! קבוצת מנהיגות של נשים עם מוגבלות בבית איזי שפירא, בשיתוף הקליניקה לזכויות אנשים עם מוגבלויות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, מחפשות מרואיינות עם מוגבלות לפרויקט המקדם נגישות לשירותי בריאות עבור נשים […]

הצטרפו אלינו לצהרון!

הצטרפו אלינו לצהרון!

צהרון תומך שילוב מיועד ל: ילדים בגילאי בי”ס יסודי (כיתות א’-ה’) עם מוגבלות מוטורית | משולבים בחינוך הכללי | מאזור השרון בצהרון יקבלו הילדים: ארוחת צהריים חמה טיפולים ממקצועות הבריאות: ריפוי בעיסוק / פיזיותרפיה קבוצת תמיכה רגשית חברות עם קבוצת השווים מידע נוסף: הצהרון פועל בבית איזי שפירא בימים ב’, […]

0  תגובות