בואו וצפו… בית איזי שפירא בשיתוף פעולה עם HOT YOUNG סדרת סרטוני “הגן של איזי” עולה בימים אלה בערוץ

תאריך עדכון: 9 בפברואר 2021

תקופת הקורונה הולידה משהו טוב.
בית איזי שפירא, בשיתוף פעולה יצירתי עם חברת התקשורת מהגדולות בישראל – HOT, משיקים בימים אלה ב- HOT YOUNG את סדרת סרטוני “הגן של איזי”.

סדרת סרטוני “הגן של איזי” היא מיזם שנוצר בימי הקורונה על ידי הגננות והצוות המקצועי-טיפולי של בית איזי שפירא, במטרה לנסות ולשמור עד כמה שניתן על שגרת יומם של הילדים וילדים עם מוגבלות, שנאלצו להישאר בבית. בגן של איזי – משחקים, מסמנים ונהנים בשילוב תכנים קלאסיים של היוצרים המוכרים והאהובים שכולנו גדלנו עליהם. כעת משהסדרה עלתה ב- HOT YOUNG, התכנים הנפלאים מנגישים לכל ילדי הגיל הרך גילאי 1-6, את התכנים הנפלאים והמוכרים תוך שהם מקרבים ומשתפים יחדיו את כל הילדים עם וללא מוגבלות להנאה משותפת.
הסרטונים מוגשים באהבה על ידי הגננות והצוות המקצועי–טיפולי של בית איזי שפירא, נוצרו תוך התייחסות לצרכים ההתפתחותיים של ילדים מהיבטים שונים- בחירת התכנים, התאמת אמצעי התקשורת התומכת, בחירת עזרי המחשה ועוד..

סדרת תכניות הטלוויזיה “הגן של איזי” הם הסדרה הראשונה שעולה במסגרת שיתוף הפעולה בין שני הארגונים שמתכננים להמשיך ולהעלות סדרות נוספות כמו “בסוכה של איזי”, “בכתה של איזי” ועוד.

פרק 1: הגן של איזי קייטנת הקיץ

פרק 1: הגן של איזי קייטנת הקיץ

פרק 2: שמש וים

פרק 2: שמש וים

פרק 3: יום מים

פרק 3: יום מים

 

לפרקים נוספים

 

 
לימור מאירוביץ | YNET: מגפת הבדידות: עדיין לא נמצא חיסון

לימור מאירוביץ | YNET: מגפת הבדידות: עדיין לא נמצא חיסון

עד שהופיעה הקורונה, הבדידות הוגדרה כמגיפה של המאה ה-21. זוהי תחושה שמשותפת לאנשים מכל הגילים והתרבויות, והתגברה מאז ש-COVID19 הופיע בחיינו. לצערנו, מחקר שנערך לאחרונה בבריטניה מצא שאנשים עם מוגבלות חווים בדידות בשיעור גבוה פי 4 מאשר אנשים ללא מוגבלות!
המשמעות היא שאנשים עם מוגבלות נמצאים בסיכון גבוה יותר לחוות בדידות, וכל התופעות הקשורות אליה – כגון ירידה באיכות החיים ומצוקה נפשית אז מה אפשר לעשות? האם יש חיסון “מונע בדידות”?
התשובה והמאמר המלא והמרתק בכתבה של לימור מאירוביץ מתוך ynet

שנת הלימודים נפתחה! איזו התרגשות לפגוש את כולם ❤️

שנת הלימודים נפתחה! איזו התרגשות לפגוש את כולם ❤️

פתיחת שנת הלימודים בבית איזי שפירא! אנחנו כל כך שמחים לחזור לגנים ולבית הספר היום אנו מברכים ילדים חדשים שהצטרפו אלינו בגנים ובכיתה א’, ואנחנו זוכים לפגוש חיוכים מוכרים של תלמידים ואנשי צוות אהובים. זו חגיגה משמחת! אנו מאחלים לתלמידים שלנו, ולכל התלמידים בישראל – שנה מדהימה של למידה ומשחק, […]

קונצרט סיום שנה – מנגנים על ארקנה

קונצרט סיום שנה – מנגנים על ארקנה

כשאנחנו מדברים על הנגשה אנחנו מדברים על זה שהכל אפשרי! חשבתם פעם על הזכות לנגן מוזיקה? כולם רוצים לחוות מוזיקה, וליצור אותה, ללא קשר למגבלות ומוגבלות? הנגשה היא לא רק הרמפה בכניסה לבניין – הנגשה היא הרבה מעבר לכך, היא כוללת גם את היכולת ליצור, לשחק ולהינות כמו כולם וביחד […]

0  תגובות