מאגר הידע

להפוך את הווירטואלי לריאלי! - מפגש מקוון (וובינר)

שרית טרסר - מרפאה בעיסוק .O.T , M.Sc, דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה

2017

צוות מכון טראמפ והמרכז לייעוץ טכנולוגי מציגים מפגש מקוון בנושא משחקי מחשב ומציאות מדומה, שנערך כחלק מסדרת מפגשים בנושא: "טכנולוגיה ואנשים עם מוגבלות" .

משחקי מחשב וירטואליים מאפשרים למשתמש לפעול ולהגיב בזמן אמת במרחב מדומה – סביבה וירטואלית

המציאות המדומה, היא סביבה מהנה, מתגמלת ומעוררת מוטיבציה. היא מותאמת אישית לצרכי המטופל ונותנת לו תחושת היטמעות והתנתקות מקשיי היומיום המפנים מקומם לחוויית המשחק, האתגר וההנאה.

סביבה וירטואלית המותאמת ליכולת המטופל, מאפשרת למטפלים, להיות עם המטופל במקום הבטוח שלו, להתחבר לתחומי העניין שלו ולהעצים אותו ממקום של מסוגלות ויכולת.

על אף שמטפלים רבים מזהים את הפוטנציאל הטיפולי והשיקומי הטמון בטכנולוגיית המציאות המדומה,  מעטים הם המטפלים אשר מרגישים בנוח עם שימוש במחשב כחלק מעבודתם הטיפולית, ומרביתם מתקשים בהטמעה של הטכנולוגיה לשימוש קליני.

בוובינר זה  נכיר מקרוב את עולם המציאות המדומה, נלמד על יתרונותיה של הטכנולוגיה לטיפול התפתחותי ונראה כיצד אפשר להפוך את הוירטואלי לריאלי בחדר הטיפולים. נעסוק באסטרטגיות וכלים להטמעה נכונה ומוצלחת של הטכנולוגיה בטיפולים ונדבר על מה אפשר לעשות בכדי להרגיש בנוח עם הטכנולוגיה וליהנות ממנה יחד עם המטופל.

אודות המרצה: שרית טרסר, מרפאה בעיסוק .O.T , M.Sc, דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה.
מטפלת התפתחותית בעלת ניסיון בעבודה עם ילדים עם  איחור התפתחותי (מכון להתפתחות הילד של שירותי בריאות כללית),  עבודה עם ילדים על הרצף האוטיסטי (מרכז מילמן) וכן עם ילדים עם לקות למידה (מרכז לקידום למידה).
בשנת 2009 הקימה את חברת ההזנק טימוקו (Timocco), חברה המפתחת משחקי מחשב מבוססי תנועה לטיפול התפתחותי ושיקום ילדים.

 

 

למצגת המלווה את ההרצאה:

 

 

  • נושאים:

    טכנולוגיה - טכנולוגיה ככלי מקדם איכות חיים

  • מילות מפתח:

  • קהלים:

    הקהל הרחב, קהל מקצועי

  • לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר :

     09-7701218


     הדפסה

  מאגר הידע