שנה טובה – מגזין מעגלים לראש השנה תשע”ו

תאריך עדכון: 5 ביולי 2017

פתחנו את שנת ה- 35 לבית איזי שפירא בכנס הבינלאומי בנושא “אחדות ושונות הלכה ומעשה” שזכה להצלחה גדולה עם השתתפותם של כאלף אנשי מחקר, אקדמיה ואנשי מקצוע מכ – 23 מדינות.
במקביל, ייסדנו פסטיבל אירועי תרבות בשם “כולנו דומים כולנו מיוחדים” במטרה להגביר את המודעות כלפי אנשים עם מוגבלויות. הן הכנס והן הפסטיבל זכו לעניין ציבורי ולחשיפה תקשורתית נרחבת. על כך תוכלו לקרוא במגזין מעגלים המצורף.

maagalim
בימים אלו אנו נערכים לשנה החדשה שבפתח  עם  נושאים חדשים ומלהיבים עומדים בבסיס התכניות שלנו.
תחום הטכנולוגיה, הנמצא בראש סדר העדיפויות הארגוני שלנו זוכה להתעניינות הולכת וגוברת ולשיתופי פעולה מרגשים עם  חברות מובילות כגוגל, סאפ ועוד עמן אנו מקדמים פיתוחים אשר ישנו את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות.

אתר ניהול הידע שלנו  הושק, וכולל קשת רחבה של מאמרים, מחקרים, הרצאות ופרסומים בתחום המוגבלויות. בימים אלו עולים גם חומרי הכנס הבינלאומי שלנו ואנו מזמינים אתכם לבקר באתר ולהנות מההיצע  המגוון שהוא מכיל.
קואליציית הארגונים והורים מקדמת חקיקה חדשה בתחום הסעות לילדים ואנו מברכים על שיתוף הפעולה לו אנו זוכים מחברי הכנסת .. ויש עוד  תכניות רבות עליהם  נספר לכם בהמשך.

אהוד מנור כתב כי “כדי להגשים חלום אחד ישן יש צורך במיליון חולמים שלא עוצמים את עיניהם. 
כדי להגשים חלום אחד ישן יש צורך במיליון חולמים שלא אוטמים את אזניהם
שמוכנים אל החלום להתקרב שעוד זוכרים איך להקל את הכאבשיכולים להתאהב, להתחייב
ולגלות שעוד נשאר להם מקום בלב

אנו מודים לכל אחת ואחד מכם על שפינתם עבור הילדים המיוחדים שלנו מקום בלב שלכם.
בפרוש השנה החדשה, אני מבקשת לאחל לכם וליקירי לבכם , שנה טובה ומתוקה, שנת עשייה פורייה, שנת שוויון ומשמעות ולאחל לכולנו עוד שנה נהדרת יחד.

שלכם,

ג’ין יודס,
מנכ”לית

 

יום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה”

מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

בית איזי שפירא גאה להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית, יוזמת קרן טראמפ

נשמח להזמינכם ל”בית פתוח”: סיור התנסות חווייתית, והיכרות עם מרכזי המצוינות שלנו ולמפגשים מרתקים ומעשירים בסגנון TED. אנו שמחים להכיר לכם את טומי, משתמש תת”ח (תקשורת תומכת חילופית) וכיום סטודנט לתואר ראשון. סיפורו האישי של טומי, הוא סיפור של מצוינות, השראה ואהבה: “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני […]

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

פסח שמח מבית איזי שפירא- והגדנו לכם ביום הזה…

חשוב לי להשמיע את קולי “אני טומי ברצ’נקו, אקטיביסט, גר בראש העין. אני מכיר את “בית איזי שפירא” הרבה מאוד זמן, הייתי בגן הילדים ב”מרכז דה לו” וכאן למעשה התחלתי את המסע שלי. במקום הזה עזרו לי לבנות את עצמי ולהתפתח ולהרגיש ילד כמו כל אחד. כאן גם נתנו מעטפת […]

0  תגובות