כנס: ‘2017’ ATIA, אורלנדו

תאריך עדכון: 16 בפברואר 2017

בסופ”ש זכינו בכבוד גדול כשדיינה קאפל ונעה ניצן, מרפאות בעיסוק מהמרכז לטכנולוגיה מסייעת, הציגו בכנס המרכזי בעולם בתחום הטכנולוגיה המסייעת, ‘2017 ‘ATIA, הנערך בארה”ב. ההרצאה של דיינה ונעה עסקה בשימוש בטכנולוגיות לקידום משחק בקרב ילדים עם מוגבלות. הדגש בהרצאה היה על משחק,  נושא שזוכה למעט  התייחסות בספרות לעומת תחומים אחרים כמו תקשורת וחינוך, למרות חשיבותו הרבה להתפתחות הילד ואיכות חייו.  במהלך ההרצאה, הן הדגימו כיצד הילדים במסגרות החינוך שלנו משתמשים באייפדים ובטכנולוגיית מיקוד מבט עבור משחק וקראו למפתחים להדביק את הפער בפיתוח משחקים מותאמים עבור ילדים עם מוגבלויות. מעבר להרצאה ההשתפות בכנס מהווה עבורנו הזדמנות חשובה ללמוד ולהכיר פיתוחים חדשים מרחבי העולם בתחום הטכנולוגיה המסייעת. כל הכבוד!

 

 

אחי בלב ובנפש- קבוצות אחים חדשות נפתחות מייד עם תחילת השנה

13 שנה לזכרה של לוסי שפירא ז”ל

13 שנה לזכרה של לוסי שפירא ז”ל

  חלפו 13 שנה מאז שאמנו האהובה לוסי ז”ל נפטרה, ובהסתכלות על שלושת הדורות שהגיעו לכבד את זכרה באזכרה השנתית, כהרגלם מידי שנה, אני מבינה עד כמה כולנו מבורכים ואיזו השפעה עמוקה הייתה לה על משפחתנו ועל הרבה הרבה אנשים שזכו להיות עמה בקשר. בית איזי שפירא תוסס בימים אלה […]

פסטיבל אמנויות כולנו דומים. כולנו מיוחדים

פסטיבל אמנויות כולנו דומים. כולנו מיוחדים

פסטיבל האומנויות “כולנו דומים, כולנו מיוחדים” של בית איזי שפירא בשיתוף עיריית רעננה ייפתח ב- 16 בנובמבר 2017 הוא יום הסבלנות הבינ”ל, יציין במהלכו את היום הבינ”ל לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ויינעל ב- 10 בדצמבר 2017 הוא יום זכויות האדם הבינ”ל.

0  תגובות