תגובות מהאירוע:

*סיפורים אישיים עוזרים לאנשים להתחבר לנושא ודווקא החיבור בין האילן דמתי והסרט היה מאד חזק והשפיע עליי הרבה. *תודה על חשיפה מרגשת חושפת ובלתי נפרדת מקיום המין האנושי🙌🙏 * נהנתי מאוד מההרצאה המעניינת של אילן דמתי שמעביר את סיפור חייו באופן מרתק ומכין את הקהל לסרט. צפיתי בסרט לפני כמה שנים ונהנתי גם בפעם הזאת. תודה*

 

הרצאה אילן דמתי בקולנוע לב- והקרנת הסרט “משפחת בלייה” 24.11.17

“משפחת בלייה” – כל בני משפחת בלייה הם חירשים, מלבד פאולה בת השש עשרה, אשר מתרגמת להוריה ואחיה הצעיר ומסייעת להם בחיי היום יום. יום אחד מחליטה פאולה להצטרף למקהלת בית הספר, שם היא מגלה כי יש לה כישרון שירה בלתי רגיל. המורה שלה מפציר בה לגשת לאודישנים לבית הספר למוסיקה הנחשב ביותר בצרפת, אלא שאותוסגור בית ספר נמצא בפריז, ומעבר אליו יאלץ אותה לעזוב את הכפר ואת משפחתה.

 

הרצאה: אילן דמתי: מוסיקאי ויוצר חושף בהרצאתו סיפור אישי מרגש ומשתף כיצד דווקא מתוך עולם הדממה צמח והגשים את חלומו להפוך למוזיקאי מצליח. במפגש גם מספר אילן איך נוצר החיבור המקרי בינו לבין עידן רייכל שיצר להיטים רבים האותנטיות והקסם של אילן יחד עם צבע הקול הייחודי שלו , מצליחים לנגן בלבבות של כל המשתתפים במפגש. המפגש מלווה בשירים מקוריים לצד שירים מוכרים המלווים את חייו . הנאה צרופה לנשמה.

קולנוע לב הפארק יום ו’ ה -24/11/17 09:00-11:45

מוזמנים! הכניסה חופשית – אך דורשת הרשמה מוקדמת!

לפרטים נוספים: טלי/עדי – 09-7701238 tali@beitissie.org.il

לבירורים או בקשות והתאמות נגישות מיוחדות באירועים – אנא פנו אלינו