בכירי משרד הרווחה והשירותים החברתיים בביקור בבית איזי שפירא

תאריך עדכון: 7 באוקטובר 2013

שמחנו לארח משלחת מכובדת של בכירים ממשרד הרווחה, בראשם מנכ”ל המשרד מר יוסי סילמן.

התחנה הראשונה בביקור היתה בפארק חברים, שבפארק רעננה. מנכ”ל משרד הרווחה, יוסי סילמן, התרשם מאד מהיוזמה ומהרעיון העומד מאחורי הקמת הפארק, המאפשר לילדים עם מוגבלות ולמשפחותיהם, ליהנות מבילוי בפארק שעשועים מונגש ומותאם, וכן מהתכניות החברתיות לשילוב שמפעיל בית איזי שפירא ליצירת חברה סובלנית המקבלת לתוכה את השונה. מר סילמן התעניין כיצד נכון לבצע שילוב מוצלח, באילו אוכלוסיות השילוב זוכה להצלחה, ובאילו אוכלוסיות נתקלים בקשיים בתהליך השילוב.

לאחר מכן אמר כי הוא חש שרוב המוגבלות נמצאת בקרב החברה בכללה, המתקשה לקבל לתוכה אנשים שונים, עם מוגבלויות.

לאחר הביקור בפארק חברים, הגיעה המשלחת לסיור בבית איזי שפירא.  האורחים ביקרו במחלקות השונות של הבית, והתרגשו מהפעילות הרבה: הבריכה ההידרותרפית, המרכז לגיל הרך ובית הספר לחינוך מיוחד, מרכז תנועה וספורט, מרפאת השיניים לאנשים עם מוגבלות, חדרי הסנוזלן. ועוד.

לאחר הסיור נערכה פגישת עבודה בה דנו בפעילותו של בית איזי שפירא בחברה הערבית, באבחנה כפולה, הכשרה תעסוקתית לבוגרים עם מוגבלויות, האמנה הבינלאומית לזכויות של אנשים עם מוגבלויות ועוד.

מר סילמן אמר כי הוא מתרשם מאד מפעילות בית איזי שפירא, ומהאסטרטגיה האירגונית שלו. הוא  הדגיש כי הוא רואה חשיבות גדולה בהקמת מערך מגוון של מענים ושירותים תומכים לאוכלוסיית הבוגרים מעל גיל 21, עם מוגבלויות. לדבריו זהו פלח אוכלוסיה החסר מגוון גדול של שירותים תומכים, ויש לפתחם בהקדם.

מר סילמן הדגיש כי הוא רואה חשיבות גדולה בהדרכת החברה לסובלנות ולקבלתם של אנשים עם מוגבלויות.

IMG_1091IMG_1099

 
מציינים את חודש הגאווה! על הבמה – אירועי חודש הגאווה עם קבוצת גאווה ומוגבלות

מציינים את חודש הגאווה! על הבמה – אירועי חודש הגאווה עם קבוצת גאווה ומוגבלות

חברות וחברי קבוצת המנהיגות הארצית גאווה ומוגבלות של בית איזי שפירא פעלו כדי להנגיש את אירועי הגאווה ואת שירותי הקהילה הגאה בכלל ללהט”בקים עם מוגבלות. לאחר עבודה ממושכת מול @עיריית תל אביב ו- @המרכז הגאה הונגשו האירועים וניתנה לנו הבמה להשמיע קולנו ולהיראות באירוע הפתיחה של המצעד. ענבל רייכלר ועטר […]

מוזמנים לקרוא: כתבה בכלכליסט על שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם מתכנתי SAP

מוזמנים לקרוא: כתבה בכלכליסט על שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם מתכנתי SAP

אנחנו רוצים לספר לכם על שותפינו לדרך בכתבה שפורסמה ב- Calcalist כלכליסט הכתבה מספרת על שיתוף פעולה מרגש עם עמיתנו ב- SAP Labs Israel . שיתוף פעולה ארוך שנים שבמסירות והשקעה משותפת פיתחנו יחד אפליקציות “משנות חיים” עבור ילדים עם מוגבלות. מוזמנים לקרוא, להפיץ ונשמח לתגובות! לכתבה המלאה: https://www.calcalist.co.il/local_news/article/hjt3l9iuc צפו […]

איך התרגשנו! מנחם ותחיה הורביץ ביקרו בבית איזי שפירא…ערוץ 12|תכנית חסכון

איך התרגשנו! מנחם ותחיה הורביץ ביקרו בבית איזי שפירא…ערוץ 12|תכנית חסכון

אז למי שפיספס… משתפים אתכם בשידור פינתם של תחיה ומנחם הורביץ ב- תכנית חיסכון בערוץ 12. מנחם ותחיה תודה שבאתם לבקר אותנו נהננו והתרגשנו מאוד מביקורכם. מוזמנים לצפות:

0  תגובות