פרס “נקודת אור” לשנת 2017 מטעם משרד הרווחה לפרויקט הסנגור

תאריך עדכון: 14 בפברואר 2018

ברכות!

בטקס חגיגי ומרגש אשר התקיים במשרדי משרד הרווחה, הוענק לבית איזי שפירא ואלווין ישראל פרס מסגרת ותכניות מצטיינות של מינהל המוגבלויות- “נקודת אור” 2017 לתכנית מנהיגות ארצית לסינגור וייצוג עצמי.

בטקס, בנוכחות מנכ”ל משרד הרווחה, קיבלו את הפרס שלושה ממשתתפי הפרויקט בשם שאר החברים הלוקחים בו חלק.

התכנית, אשר פועלת משנת 2011, בשותפות הפדרציה היהודית של לוס אנג’לס וקרן משפחת רודרמן, מכשירה אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במיומנויות אשר נחוצות להם לצורך עמידה על זכויותיהם וביטוי רצונותיהם.

מדובר בפרויקט מנהיגות ארצי, אשר חברי הקבוצה עצמם אחראים על ניהולה, מקבלים את ההחלטות ומוציאים אותן לפועל. במפגשי הקבוצות, מעלים החברים נושאים וסוגיות מעולמם, מציעים דרכים להשגת שינוי, ופועלים להשגת המטרות אשר הוצבו. בכל קבוצה מתגלים מנהיגים המהווים מודל להזדהות וחיקוי על ידי שאר החברים.

תכנית חוצת מגזרים זו מובילה לשינוי חברתי חקיקתי.

משיקולי ועדת הבחירות למתן הפרס: “חברי הקבוצה משמשים דוגמה לפעילות חשובה ומבורכת שיש בה העצמה ויצירת קבוצת מנהיגות עצמית של אנשים עם מוגבלות שכלית- התפתחותית”.

אנחנו גאים לקבל פרס זה לפרויקט שהוא תוצר של עבודה מאומצת ושיתוף פעולה אמתי בין הארגונים השונים ומשתתפי הקבוצה.

 

 
זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD (האיגוד האירופאי של נותני שירות לאנשים עם מוגבלות ) לציון 25 שנה לפועלו העניק לנו פרס בעבור הובלת פעילות ‘פורום ארגונים והורים’ בקטגוריית ה-‘גיל הרך’ שנת 2021!

זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD (האיגוד האירופאי של נותני שירות לאנשים עם מוגבלות ) לציון 25 שנה לפועלו העניק לנו פרס בעבור הובלת פעילות ‘פורום ארגונים והורים’ בקטגוריית ה-‘גיל הרך’ שנת 2021!

זכינו בפרס! ארגון ה-EASPD , האיגוד הגדול באירופה לאנשים עם מוגבלות מעניק פרס לבית איזי שפירא על “פורום הארגונים וההורים למען ילדים עם מוגבלות ” בקטגוריית ‘התערבות מוקדמת בגיל הרך’  איגוד EASPD  הוא הארגון האירופאי הגדול  המכנס תחתיו למעלה מ- 20,000 ארגונים בתחום המוגבלות. לציון 25 שנה ל-EASPD,  החליט הארגון […]

הזמנה לראיונות לקבוצת מנהיגות נשים

הזמנה לראיונות לקבוצת מנהיגות נשים

אילו חוויות יש לך, כאישה עם מוגבלות, ממפגש עם צוותים רפואיים? האם לדעתך יש מקום לשיפור? אנחנו רוצות לשמוע אותך! קבוצת מנהיגות של נשים עם מוגבלות בבית איזי שפירא, בשיתוף הקליניקה לזכויות אנשים עם מוגבלויות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, מחפשות מרואיינות עם מוגבלות לפרויקט המקדם נגישות לשירותי בריאות עבור נשים […]

הצטרפו אלינו לצהרון!

הצטרפו אלינו לצהרון!

צהרון תומך שילוב מיועד ל: ילדים בגילאי בי”ס יסודי (כיתות א’-ה’) עם מוגבלות מוטורית | משולבים בחינוך הכללי | מאזור השרון בצהרון יקבלו הילדים: ארוחת צהריים חמה טיפולים ממקצועות הבריאות: ריפוי בעיסוק / פיזיותרפיה קבוצת תמיכה רגשית חברות עם קבוצת השווים מידע נוסף: הצהרון פועל בבית איזי שפירא בימים ב’, […]

0  תגובות