לקוחות יקרים,

כארגון ממוקד לקוח, חשוב לנו מאוד לשמוע את קולם של הלקוחות שלנו – כמה הם שבעי רצון מהטיפולים והשירותים שלנו, כמה הם מרוצים מהנגישות, מהמבנה וכו’.

בחודש יוני ביצענו  סקר בקרב לקוחות שירותי החוץ – התקבלו 267 משובים מאוד חיוביים, עם ציונים מאוד גבוהים.

 

להלן תמצית הממצאים:

(הסולם הוא של 1-6, כאשר 1 לא מרוצה כלל, 6 מרוצה מאוד)

 

 

בנוסף, להלן חלק מההערות שהלקוחות כתבו:

  • יחס אישי, רגישות, מקצועיות, סבלנות – ברמה גבוהה ביותר
  • כל הצוות נהדר
  • תמיד איכותיים, בזמן, לעניין, עם חיוך. לב ענק. אין הערות רק תודות. תבורכו על עבודתכם.
  • אוהבים אתכם
  • מלון חמישה כוכבים, לא דומה בכלל לאתרים אחרים, מנסיון אישי. אתם פשוט נהדרים !!
  • מקום נהדר! כל הכבוד על הפעילות המבורכת
  • עבודת קודש
  • בית איזי תמיד היה ויהיה בית שני

אנו נשמח להמשיך ולקבל את התגובות שלכם בכל עת, שאלון מקוון מופיע באתר (הכפתור הצהוב מצד שמאל למעלה, https://www.beitissie.org.il/feedback/)

שלכם,

מיטל נתיב   meitaln@beitissie.org.il

מנהלת שירות לקוחות, בית איזי שפירא