הגישה שלנו: ספורט כאתגר לאנשים מאותגרים.

בעזרת פעילות גופנית מותאמת אפשר להוביל את הילד או המבוגר להגברת תחושת המסוגלות העצמית והעצמאות, להעלאת דימוי עצמי  ולסיוע בהתמודדות  עם  אתגרים.

אנו מחויבים ליצירת תנאים מוגנים ובטוחים, המעודדים הצלחות בביצועים גופניים ומאפשרים חוויות של הישג. הגישה שלנו היא לתת מסגרת תומכת ומעצימה להתקדמות הילד.

תפיסת העבודה במרכז מתמקדת בפעילות גופנית מותאמת בקבוצה. בפעילות מתקיים תרגול  חוזר ונשנה של מיומנויות ספורט תוך שמירה על גבולות וחוקים והתייחסות לכישורים חברתיים וליחסים בינאישיים בין המשתתפים. חזרתיות ועקביות בתרגול מאפשרים להשתפר, לצמוח ולחוות הצלחות  באווירה של הנאה מתנועה ומשחק.

אצל הילדים תהליך ההתערבות מתחיל בחיזוק יכולות מוטוריות והתנהגותיות וממשיך בשיפור וחיזוק התחום החברתי. שיפור הכישורים החברתיים יסייע לילד להשתלב עם בני גילו בפעילויות ספורט המתקיימות בקהילה.

העצמת הילד בתחום המוטורי, ההתנהגותי והחברתי תשמש  מנוף לשילובו  בקהילה.
אנו מפעילים תכניות עבודה שונות בהתאמה לצורכי כל משתתף וכל קבוצה.
הטכנולוגיה הקיימת באולמות החדשניים  מאפשרת לעצב את סביבת הפעילות בהתאמה לגיל המשתתפים וליכולותיהם הגופניות.

כדאי שתדעו: מודל העבודה שפיתחנו בקרב אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים משרת בהצלחה גם ילדים ממסגרות החינוך הרגיל המתמודדים עם קשיים  שונים.

מודל העבודה: פיתוח כישורים חברתיים באמצעות פעילות גופנית מותאמת בקבוצה. מודל העבודה שלנו מכוון לכך שכל ילד יוכל להשתלב באופן מוצלח בפעילות ספורט בקהילה ויהיה מקובל חברתית בעיני בני גילו.

המודל טוען כי לשם השגת היעד של מקובלות חברתית יש לעבור דרך  שלושה תחומי ההתערבות  השלובים זה בזה לאורך התהליך: מוטורי, התנהגותי וחברתי.

כדי להגיע אל היעד יש לטפח אצל כל ילד את היכולות הגופניות כמו כוח ושיווי משקל,  את היכולות ההתנהגותיות- כמו נחישות והתמדה שהן בסיס לתחושת מסוגלות עצמית, ואת היכולות הרגשיות כמו ביטחון עצמי והערכה עצמית חיובית. כל אלו יאפשרו לילד לפתח ולרכוש כישורים חברתיים כמו אסרטיביות, יוזמה ויכולת ליישב קונפליקטים שהם כלים להשתלבות חברתית ומקובלות חברתית.